
Bardziej agresywny Ford
Na razie tylko w swoich reklamach. Koncern z determinacja szuka sposobów na poprawienie mizernych wyników sprzedaży. Jednym z nich, ma być nowy sposób reklamy swoich samochodów.
Koncern planuje stosować reklamę porównawczą. W swoich spotach będzie wychwalał zalety swoich aut i punktował ich wyższość na przykładzie konkretnych aut konkurencji.
Poza suchymi danymi technicznymi, nowa kampania ma bazować także na testach konsumenckich w których zwykli kierowcy, będą mogli bezpośrednio konfrontować auta Forda i konkurencji.
Na pierwszy ogień, poszedł test w którym udział wzieło 400 czytelników magazynu Car and Driver. Przedmiot testu to trzy konkurencyjne auta : Ford Fusion, Toyota Camry i Honda Accord. Wszyskie one występowały w swoich topowych wersjach. W teście główną uwagę przywiązywano do stylisyki aut, ich prowadzenia oraz radości z jazdy.
Warto dodać, że Ford Fusion jako jedyny z całej trójki, posiadał napęd na cztery koła. Trzeba jednak przyznać, że jego cena nie była wyższa niż modeli konkurecji.
Zwycięzcą okazał się... no jak Państwo myślą? Oczywiście Ford Fusion. A sama kampania reklamowa, opierająca się na wynikach tego porównania okazała się sporym sukcesem. Sprzedaż modelu Fusion znacznie wzrosła.
Ford zapowiada kolejne testy...

Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.