Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Buick - renesans marki ?
Buick Enclave

Buick - renesans marki ?

2007-03-25 - R. Bednarz     Tagi:

Ostatnimi czasy Buick'owi nie wiedzie się najlepiej. Sprzedaż aut tej marki spadła w roku 2006 o 15% i zamknęła się w liczbie 240,000 egzemplarzy. Wszystko wskazuje jednak na to, że nadchodzą lepsze czasy dla Buick'a.

 

General Motors postanowił poświęcić znacznie więcej uwagi tej marce. Pierwszym sukcesem w odnowie wizerunku firmy jest nadchodzący SUV - Buick Enclave. W sprzedaży znajdzie się dopiero latem, ale już do tej pory udało się zebrać ponad sześć tysięcy zamówień. Co więcej, cieszy się on dużo większą popularnością niż bliźniak ze stajni Saturna.

 

Kolejnym krokiem GM jest przywrócenie do łask edycji "Super Line". Po raz ostatni była ona oferowana przez Buick'a w 1958 roku. Obejmuje ona szczególnie luksusowe wersje aut produkowanych przez firmę. Nie zapominajmy, że Buick słynął z wyrafinowanych i luksusowych aut... Niestety było to dawno i nawet najstarsi górale z Chicago tego nie pamiętają.

 

Tradycyjnie dla Buick'a, cieszy się on popularnością u osób starszych. Średnia wieku dla jego nabywców to 67 lat, a jak wiadomo w USA emerytom powodzi się całkiem nieźle. Nie bez znaczenia jest także fakt, że osoby starsze są również bardziej lojalne wobec marki niż młodsi klienci.

 

Buick nie ma zamiaru rezygnować z tej nobliwej klienteli. Pragnie jednak, przekonać do swoich aut także młodszych, dobrze sytuowanych obywateli. Między innymi w tym celu, do promocji swoich aut zaangażował Tigera Woods'a.




Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Buick - renesans marki ?

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit