Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Buick - kolejna zmiana wizerunku
Buick Enclave

Buick - kolejna zmiana wizerunku

2007-05-19 - R. Bednarz     Tagi:

Nie da się tego ukryć. Buick cierpi na kryzys tożsamości. Szamocze się pomiędzy emerytami a dobrze sytuowanymi 40 latkami. Do tej pory największą grupą odbiorców byli emeryci. Firma chce zainteresować swoimi autami także młodszych nabywców.

 

20 maja wystartuje nowa kampania reklamowa. W roli głównej wystąpi największa nadzieja firmy na przyszłość - crossover Buick Enclave. Po raz kolejny zostanie zmienione hasło mające kojarzyć się z marką. Buick jest chyba rekordzistą w tym względzie. W ciagu ostatnich trzech lat było ono zmieniane trzy razy.

 

Gdyby Buick chciał zmienić grupę docelową na jeszcze młodszą, polecamy wejście na rynek polski i oferowanie swoich modeli w ramach becikowego.

Buick Enclave

 




źródło: Automotive News

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Buick - kolejna zmiana wizerunku

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit