Auta amerykańskie » Aktualności » Buick - kolejna zmiana wizerunku

Buick - kolejna zmiana wizerunku
2007-05-19 - R. Bednarz Tagi:
Nie da się tego ukryć. Buick cierpi na kryzys tożsamości. Szamocze się pomiędzy emerytami a dobrze sytuowanymi 40 latkami. Do tej pory największą grupą odbiorców byli emeryci. Firma chce zainteresować swoimi autami także młodszych nabywców.
20 maja wystartuje nowa kampania reklamowa. W roli głównej wystąpi największa nadzieja firmy na przyszłość - crossover Buick Enclave. Po raz kolejny zostanie zmienione hasło mające kojarzyć się z marką. Buick jest chyba rekordzistą w tym względzie. W ciagu ostatnich trzech lat było ono zmieniane trzy razy.
Gdyby Buick chciał zmienić grupę docelową na jeszcze młodszą, polecamy wejście na rynek polski i oferowanie swoich modeli w ramach becikowego.
Buick Enclave
źródło: Automotive News
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0