
Chevrolet bardziej globalny
General Motors ma ambitne plany, związane z powrotem na tron należny największemu producentowi samochodów na świecie. W podstępny sposób został z niego zrzucony przez japońską Toyotę.
Jednym z narzędzi mających pomóc w tym ambitnym zamierzeniu, jest przekształcenie Chevroleta w prawdziwie globalną markę. Ma temu sprzyjać unifikacja modeli produkowanych przez Chevroleta i intensywna promocja tych aut na całym świecie.
Dużym problemem dla Chevroleta jest brak jednolitej polityki modelowej. Auta sprzedawane w Europie jako Chevrolet, mają z modelami amerykańskimi tyle wspólnego - co Big Mac z sushi. General Motors chce ten stan jak najszybciej zmienić.
Przykładem takich działań jest choćby nowy Chevrolet HHR. Kolejnym ważnym krokiem ma być konstruowanie aut w ten sposób, aby ich przystosowanie do ruchu prowo i lewostronnego nie było problemem.
Do tej pory mieszkańcy Wielkiej Brytanii czy Japonii, nie mogą cieszyć się z posiadania najbardziej kultowego Chevroleta, jakim jest Corvette. Powód jest prozaiczny - brak wersji z kierownicą po prawej stronie. Co więcej Corvette to niejedyny taki przypadek...

Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.