Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Chevrolet bardziej globalny
Chevrolet HHR

Chevrolet bardziej globalny

2007-03-10 - R. Bednarz     Tagi:

General Motors ma ambitne plany, związane z powrotem na tron należny największemu producentowi samochodów na świecie. W podstępny sposób został z niego zrzucony przez japońską Toyotę.

 

Jednym z narzędzi mających pomóc w tym ambitnym zamierzeniu, jest przekształcenie Chevroleta w prawdziwie globalną markę. Ma temu sprzyjać unifikacja modeli produkowanych przez Chevroleta i intensywna promocja tych aut na całym świecie.

 

Dużym problemem dla Chevroleta jest brak jednolitej polityki modelowej. Auta sprzedawane w Europie jako Chevrolet, mają z modelami amerykańskimi tyle wspólnego - co Big Mac z sushi. General Motors chce ten stan jak najszybciej zmienić.

 

Przykładem takich działań jest choćby nowy Chevrolet HHR. Kolejnym ważnym krokiem ma być konstruowanie aut w ten sposób, aby ich przystosowanie do ruchu prowo i lewostronnego nie było problemem.

 

Do tej pory mieszkańcy Wielkiej Brytanii czy Japonii, nie mogą cieszyć się z posiadania najbardziej kultowego Chevroleta, jakim jest Corvette. Powód jest prozaiczny - brak wersji z kierownicą po prawej stronie. Co więcej Corvette to niejedyny taki przypadek... 




Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Chevrolet bardziej globalny

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit