
Chrysler - zmiany na szczycie
Po przejęciu 80,1% udziałów w Chryslerze przez Cerberusa, następuje wietrzenie wśród kadry najwyższego szczebla. Z firmy odchodzi George Murphy. Był on odpowiedzialny za marketing w Chryslerze.
Jednym z jego pomysłów, była seria reklamówek w której wystąpił legendarny Lee Iacocca i równie znany (co prawda z innych powodów) raper Snoop Dogg. Jego pożegnalnym dziełem jest najnowsza kampania reklamowa Chryslera, która wystartowała 8 maja, a jej hasło przewodnie to „engineered beautifully”
George Murphy pracował dla Chryslera od 2001 roku. Wcześniej był związany z Fordem. W oficjalnym komunikacie, powodem rezygnacji jest chęć szukania nowych wyzwań. Pytanie tylko, kto bardziej chciał, aby Murphy ich szukał? On sam, czy może jego nowi zwierzchnicy…
Najnowsza kampania reklamowa Chryslera - pożegnalne dzieło Murphy'go
Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.