Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Chrysler - zmiany na szczycie
Chrysler

Chrysler - zmiany na szczycie

2007-05-30 - R. Bednarz     Tagi:

Po przejęciu 80,1% udziałów w Chryslerze przez Cerberusa, następuje wietrzenie wśród kadry najwyższego szczebla. Z firmy odchodzi George Murphy. Był on odpowiedzialny za marketing w Chryslerze.

Jednym z jego pomysłów, była seria reklamówek w której wystąpił legendarny Lee Iacocca i równie znany (co prawda z innych powodów) raper Snoop Dogg. Jego pożegnalnym dziełem jest najnowsza kampania reklamowa Chryslera, która wystartowała 8 maja, a jej hasło przewodnie to „engineered beautifully”

George Murphy pracował dla Chryslera od 2001 roku. Wcześniej był związany z Fordem. W oficjalnym komunikacie, powodem rezygnacji jest chęć szukania nowych wyzwań. Pytanie tylko, kto bardziej chciał, aby Murphy ich szukał? On sam, czy może jego nowi zwierzchnicy…

Najnowsza kampania reklamowa Chryslera - pożegnalne dzieło Murphy'go




źródło: DetNews

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Chrysler - zmiany na szczycie

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit