Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Corvette Engine Build Experience i pierwszy klient
Corvette Engine Build Experience

Corvette Engine Build Experience i pierwszy klient

2010-08-31 - A. Łukasiewicz     Tagi: Chevrolet, Chevrolet Corvette, Corvette ZR-1, Corvette Z06
Niecałe dwa miesiące temu przedstawialiśmy Wam nowy pomysł GM odnośnie jego tzw. halo-car lub modelu know-how (= flagowego), czyli supersportowej Corvette. Program kryjący się pod nazwą „Corvette Engine Build Experience“ (w wolnym tłumaczeniu: przeżycie/ doświadczenie budowy silnika Corvette) to jedna z najciekawszych opcji w cenniku Corvette Z06 i ZR-1.
Choć owa przyjemność nie jest tania, bo kosztuje 5’800 USD ekstra, plus podróż do fabryki w Wixom (Michigan) we własnym zakresie (zakwaterowanie i wyżywienie na koszt GM), to możliwość osobistej budowy silnika do swojej Corvette (pod okiem specjalisty), jest chyba warta każdego centa. Warto podkreślić, że nie ma to wpływu na warunki gwarancji.
Corvette Engine Build ExperienceCorvette Engine Build Experience
Podobnie musiał stwierdzić pierwszy z klientów, który zdecydował się na skorzystanie z tej niecodziennej okazji. Jest nim Todd Schnitt - zdeklarowany konserwatysta oraz republikanin, a także znany speaker i prezenter radiowy, gospodarz programów „MJ Morning Show” oraz „The Schnitt Show” z Tampa, położonej na słonecznej Florydzie.
„Budowa własnego silnika jest swego rodzaju ukoronowaniem”, powiedział Schnitt. „Kiedy mój dealer oznajmił mi o tej opcji, reakcja moja była mniej więcej ‘Oczywiście, że to zrobię, proszę mnie zapisać!’. Nie mogę się doczekać, kiedy tam pojadę i zbuduję swoją własną LS9-tkę. To będzie największym akcentem personalizacji w moim aucie. Przypuszczalnie to jedna z najbardziej czadowych rzeczy, jakie zrobiłem w swoim życiu.”
Corvette Engine Build ExperienceCorvette Engine Build Experience
Biorąc pod uwagę prywatny garaż Schnitt’a, ciężko nie zgodzić się ze słowami euforii. Z jego automobilowej mini-kolekcji wynika, iż Todd musi co najmniej sympatyzować z, lub po prostu być fanem (pojazdów) GM. Corvette z silnikiem jego autorstwa będzie w sumie już trzecią ZR-1, jaką nabył przez te wszystkie lata.
W 2007 z kolei zakupił on odmianę Z06 (7.0 L LS7 produkujący 505 KM oraz 640 Nm), po której odbiór udał się specjalnie do National Corvette Museum (Narodowego Muzeum Corvette) zlokalizowanego przy fabryce w Bowling Green (Kentucky), gdzie te modele powstają. Na co dzień Schnitt porusza się czymś (trochę) mniej rzucającym się w oczy - Cadillac’iem CTS-V … ale nie mniej spektakularnym. Hm, czy po tej historii też zapragnęliście pracy w radiu?



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Corvette Engine Build Experience i pierwszy klient