Auta amerykańskie » Aktualności » Corvette Engine Build Experience i pierwszy klient
Corvette Engine Build Experience i pierwszy klient
2010-08-31 - A. Łukasiewicz Tagi: Chevrolet, Chevrolet Corvette, Corvette ZR-1, Corvette Z06
Niecałe dwa miesiące temu przedstawialiśmy Wam nowy pomysł GM odnośnie jego tzw. halo-car lub modelu know-how (= flagowego), czyli supersportowej Corvette. Program kryjący się pod nazwą „Corvette Engine Build Experience“ (w wolnym tłumaczeniu: przeżycie/ doświadczenie budowy silnika Corvette) to jedna z najciekawszych opcji w cenniku Corvette Z06 i ZR-1.
Choć owa przyjemność nie jest tania, bo kosztuje 5’800 USD ekstra, plus podróż do fabryki w Wixom (Michigan) we własnym zakresie (zakwaterowanie i wyżywienie na koszt GM), to możliwość osobistej budowy silnika do swojej Corvette (pod okiem specjalisty), jest chyba warta każdego centa. Warto podkreślić, że nie ma to wpływu na warunki gwarancji.
Podobnie musiał stwierdzić pierwszy z klientów, który zdecydował się na skorzystanie z tej niecodziennej okazji. Jest nim Todd Schnitt - zdeklarowany konserwatysta oraz republikanin, a także znany speaker i prezenter radiowy, gospodarz programów „MJ Morning Show” oraz „The Schnitt Show” z Tampa, położonej na słonecznej Florydzie.
„Budowa własnego silnika jest swego rodzaju ukoronowaniem”, powiedział Schnitt. „Kiedy mój dealer oznajmił mi o tej opcji, reakcja moja była mniej więcej ‘Oczywiście, że to zrobię, proszę mnie zapisać!’. Nie mogę się doczekać, kiedy tam pojadę i zbuduję swoją własną LS9-tkę. To będzie największym akcentem personalizacji w moim aucie. Przypuszczalnie to jedna z najbardziej czadowych rzeczy, jakie zrobiłem w swoim życiu.”
Biorąc pod uwagę prywatny garaż Schnitt’a, ciężko nie zgodzić się ze słowami euforii. Z jego automobilowej mini-kolekcji wynika, iż Todd musi co najmniej sympatyzować z, lub po prostu być fanem (pojazdów) GM. Corvette z silnikiem jego autorstwa będzie w sumie już trzecią ZR-1, jaką nabył przez te wszystkie lata.
W 2007 z kolei zakupił on odmianę Z06 (7.0 L LS7 produkujący 505 KM oraz 640 Nm), po której odbiór udał się specjalnie do National Corvette Museum (Narodowego Muzeum Corvette) zlokalizowanego przy fabryce w Bowling Green (Kentucky), gdzie te modele powstają. Na co dzień Schnitt porusza się czymś (trochę) mniej rzucającym się w oczy - Cadillac’iem CTS-V … ale nie mniej spektakularnym. Hm, czy po tej historii też zapragnęliście pracy w radiu?
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Corvette Engine Build Experience i pierwszy klient
Podobne: Corvette Engine Build Experience i pierwszy klient
Corvette - historia od włókna szklanego do włókna węglowego »
Chevrolet Corvette - 60 lat minęło... »
Corvette Z06 od Romeo Ferraris - spaghetti western? »
Chevrolet Corvette ZR1 od D2Forged »
Podobne galerie: Corvette Engine Build Experience i pierwszy klient
SRT Viper GTS vs Corvette ZR1 - na torze Laguna Seca »
Chevrolet Corvette Grand Sport Coupe model 2013 »
Corvette ZR1 model na rok 2012 »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Chevrolet
Newsletter
Galerie zdjęć