Auta amerykańskie » Aktualności » Essen Motor Show: Dodge Challenger SRT8 wg GeigerCars i Eibach

Essen Motor Show: Dodge Challenger SRT8 wg GeigerCars i Eibach
2008-11-29 - K. Spychalski Tagi: Dodge, Essen Motor Show, GeigerCars, Eibach, Dodge Challenger
Amerykański muscle car Dodge Challenger pojawił na salonie samochodowym w Essen w dwóch stuningowanych wersjach. Oba auta zostały opracowane na bazie supermocnej wersji SRT8 z silnikiem 6.1 V8 HEMI o mocy 425 KM.
Pierwszy samochód został zaprojektowany przez GeigerCars. Zielono-czarny Challenger został wyposażony w 22-calowe koła, układ wydechowy ze stali nierdzewnej, zmienione zawieszenie H&R oraz nowy system hamulcowy. W jego skład wchodzą 6-tłokowe zaciski z przodu i 4-tłokowe z tyłu, a także zmodyfikowane tarcze hamulcowe - 380x32 i 355x32. Najciekawsze zmiany pojawiły się jednak pod maską - moc maksymalna została powiększona do 569 KM, a moment obrotowy do 678 Nm. Druga propozycja to pomarańczowe dzieło firmy Eibach, znanej z produkcji sportowych zawieszeń. Jak nietrudno się domyśleć, w aucie zamontowano zmodyfikowane zawieszenie - wybrano układ Multi-System Pro-R2 z możliwością regulacji. Samochód wyróżnia się również 22-calowymi felgami OZ Botticelli, oponami Toyo Proxes T1R, jak również kilkoma zmianami układu dźwiękowego w kabinie. System Alpine Electronics opracowali specjaliści XTON z niemieckiego Dortmund. Wygląd to kwestia gustu, ale wg mnie to Challenger od GeigerCars prezentuje się lepiej, bardziej dojrzale. A jaka jest Wasza opinia?
Pierwszy samochód został zaprojektowany przez GeigerCars. Zielono-czarny Challenger został wyposażony w 22-calowe koła, układ wydechowy ze stali nierdzewnej, zmienione zawieszenie H&R oraz nowy system hamulcowy. W jego skład wchodzą 6-tłokowe zaciski z przodu i 4-tłokowe z tyłu, a także zmodyfikowane tarcze hamulcowe - 380x32 i 355x32. Najciekawsze zmiany pojawiły się jednak pod maską - moc maksymalna została powiększona do 569 KM, a moment obrotowy do 678 Nm. Druga propozycja to pomarańczowe dzieło firmy Eibach, znanej z produkcji sportowych zawieszeń. Jak nietrudno się domyśleć, w aucie zamontowano zmodyfikowane zawieszenie - wybrano układ Multi-System Pro-R2 z możliwością regulacji. Samochód wyróżnia się również 22-calowymi felgami OZ Botticelli, oponami Toyo Proxes T1R, jak również kilkoma zmianami układu dźwiękowego w kabinie. System Alpine Electronics opracowali specjaliści XTON z niemieckiego Dortmund. Wygląd to kwestia gustu, ale wg mnie to Challenger od GeigerCars prezentuje się lepiej, bardziej dojrzale. A jaka jest Wasza opinia?
źródło: WorldCarFans; Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Essen Motor Show: Dodge Challenger SRT8 wg GeigerCars i Eibach
Podobne: Essen Motor Show: Dodge Challenger SRT8 wg GeigerCars i Eibach




Podobne galerie: Essen Motor Show: Dodge Challenger SRT8 wg GeigerCars i Eibach



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Dodge