Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Essen Motor Show: Dodge Challenger SRT8 wg GeigerCars i Eibach
			
			
			
			 
									
					
					Essen Motor Show: Dodge Challenger SRT8 wg GeigerCars i Eibach
							2008-11-29 - K. Spychalski     Tagi: Dodge, Essen Motor Show, GeigerCars, Eibach, Dodge Challenger
						
						
						Amerykański muscle car Dodge Challenger pojawił na salonie samochodowym w Essen w dwóch stuningowanych wersjach. Oba auta zostały opracowane na bazie supermocnej wersji SRT8 z silnikiem 6.1 V8 HEMI o mocy 425 KM.
Pierwszy samochód został zaprojektowany przez GeigerCars. Zielono-czarny Challenger został wyposażony w 22-calowe koła, układ wydechowy ze stali nierdzewnej, zmienione zawieszenie H&R oraz nowy system hamulcowy. W jego skład wchodzą 6-tłokowe zaciski z przodu i 4-tłokowe z tyłu, a także zmodyfikowane tarcze hamulcowe - 380x32 i 355x32. Najciekawsze zmiany pojawiły się jednak pod maską - moc maksymalna została powiększona do 569 KM, a moment obrotowy do 678 Nm. Druga propozycja to pomarańczowe dzieło firmy Eibach, znanej z produkcji sportowych zawieszeń. Jak nietrudno się domyśleć, w aucie zamontowano zmodyfikowane zawieszenie - wybrano układ Multi-System Pro-R2 z możliwością regulacji. Samochód wyróżnia się również 22-calowymi felgami OZ Botticelli, oponami Toyo Proxes T1R, jak również kilkoma zmianami układu dźwiękowego w kabinie. System Alpine Electronics opracowali specjaliści XTON z niemieckiego Dortmund. Wygląd to kwestia gustu, ale wg mnie to Challenger od GeigerCars prezentuje się lepiej, bardziej dojrzale. A jaka jest Wasza opinia?
	
	
	
	
									
					
					
Pierwszy samochód został zaprojektowany przez GeigerCars. Zielono-czarny Challenger został wyposażony w 22-calowe koła, układ wydechowy ze stali nierdzewnej, zmienione zawieszenie H&R oraz nowy system hamulcowy. W jego skład wchodzą 6-tłokowe zaciski z przodu i 4-tłokowe z tyłu, a także zmodyfikowane tarcze hamulcowe - 380x32 i 355x32. Najciekawsze zmiany pojawiły się jednak pod maską - moc maksymalna została powiększona do 569 KM, a moment obrotowy do 678 Nm. Druga propozycja to pomarańczowe dzieło firmy Eibach, znanej z produkcji sportowych zawieszeń. Jak nietrudno się domyśleć, w aucie zamontowano zmodyfikowane zawieszenie - wybrano układ Multi-System Pro-R2 z możliwością regulacji. Samochód wyróżnia się również 22-calowymi felgami OZ Botticelli, oponami Toyo Proxes T1R, jak również kilkoma zmianami układu dźwiękowego w kabinie. System Alpine Electronics opracowali specjaliści XTON z niemieckiego Dortmund. Wygląd to kwestia gustu, ale wg mnie to Challenger od GeigerCars prezentuje się lepiej, bardziej dojrzale. A jaka jest Wasza opinia?
źródło: WorldCarFans; Carscoop
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Essen Motor Show: Dodge Challenger SRT8 wg GeigerCars i Eibach
Podobne: Essen Motor Show: Dodge Challenger SRT8 wg GeigerCars i Eibach
				 Ford Mustang, Chevrolet Camaro oraz Dodge Challenger - który poradził sobie najlepiej w 2018 roku? »
Ford Mustang, Chevrolet Camaro oraz Dodge Challenger - który poradził sobie najlepiej w 2018 roku? »
					
					 Dodge Challenger SRT Demon - nie do okiełznania (wideo) »
Dodge Challenger SRT Demon - nie do okiełznania (wideo) »
					
					 Dodge wzywa do serwisu. Tym razem modele z silnikiem V8 Hellcat »
Dodge wzywa do serwisu. Tym razem modele z silnikiem V8 Hellcat »
					
					 Dodge Challenger Demon - mocniejszy niż Hellcat »
Dodge Challenger Demon - mocniejszy niż Hellcat »
					
				Podobne galerie: Essen Motor Show: Dodge Challenger SRT8 wg GeigerCars i Eibach
				 Dodge Challenger RT Scat Pack - limonkowy potwór »
Dodge Challenger RT Scat Pack - limonkowy potwór »
					
					 Dodge Challenger SRT8 392 model 2011 »
Dodge Challenger SRT8 392 model 2011 »
					
					 Dodge Challenger (1970-2010) »
Dodge Challenger (1970-2010) »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec »
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec »
					
				Tapety na pulpit Dodge
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
 Dodge Challenger SRT8 GeigerCars
Dodge Challenger SRT8 GeigerCars Dodge Challenger SRT8 GeigerCars
Dodge Challenger SRT8 GeigerCars Dodge Challenger SRT8 GeigerCars
Dodge Challenger SRT8 GeigerCars Dodge Challenger SRT8 GeigerCars
Dodge Challenger SRT8 GeigerCars Dodge Challenger SRT8 GeigerCars
Dodge Challenger SRT8 GeigerCars Dodge Challenger SRT8 GeigerCars
Dodge Challenger SRT8 GeigerCars Dodge Challenger SRT8 Eibach
Dodge Challenger SRT8 Eibach Dodge Challenger SRT8 Eibach
Dodge Challenger SRT8 Eibach Dodge Challenger SRT8 Eibach
Dodge Challenger SRT8 Eibach 
						
						 
						
						 Tapety Dodge
						
						Tapety Dodge  Grand Prix Bahrajnu - Sakhir - Pitbabes
Grand Prix Bahrajnu - Sakhir - Pitbabes  Nowe BMW X1 - galeria nr 1
Nowe BMW X1 - galeria nr 1  Tapety Fiat
Tapety Fiat  Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących 
 
			
 
 
			