Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Jak Ford i Chevrolet przekonują do swoich aut ?
2008 Chevrolet Malibu

Jak Ford i Chevrolet przekonują do swoich aut ?

2007-05-25 - R. Bednarz     Tagi:

Nie od dzisiaj wiemy, że auta japońskie rozpychają się łokciami na rynku amerykańskim, pozostawiając coraz mniej miejsca na myśl techniczną rodem z Detroit. Jak amerykańskie koncerny walczą z japońską konkurencją na rodzimym rynku?

Na pewno coraz bardziej agresywnie. Ford od pewnego czasu prowadzi kampanię w której porównuje swoje modele z autami konkurencji. Biorą w niej udział czytelnicy magazynów motoryzacyjnych. I w serii różnych testów sprawnościowych ma wyjść oczywista (przynajmniej dla Forda) prawda, że produkt amerykański bije japończyków.

Przykład z Forda zamierza wziąść General Motors. W tym jednak przypadku, konfrontacja ma przebiegać w trochę inny sposób. GM planuje wstawić do swoich salonów… Toyotę Camry. 

Stanie się tak w styczniu 2008 - czyli w momencie wejścia do sprzedaży nowego modelu Chevroleta Malibu. Jest to bardzo ważne auto dla firmy, a jego bezpośrednim konkurentem jest właśnie Toyota Camry. Klient ma na miejscu się przekonać, że produkt amerykański jest lepszy niż japończyk (zresztą produkowany w USA).  Mamy tylko nadzieje, że metody perswazji wobec opornych klientów nie będą powodować uszczerbku na ich zdrowiu.  




Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Jak Ford i Chevrolet przekonują do swoich aut ?

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit