Auta amerykańskie » Aktualności » Jak Ford i Chevrolet przekonują do swoich aut ?

Jak Ford i Chevrolet przekonują do swoich aut ?
2007-05-25 - R. Bednarz Tagi:
Nie od dzisiaj wiemy, że auta japońskie rozpychają się łokciami na rynku amerykańskim, pozostawiając coraz mniej miejsca na myśl techniczną rodem z Detroit. Jak amerykańskie koncerny walczą z japońską konkurencją na rodzimym rynku?
Na pewno coraz bardziej agresywnie. Ford od pewnego czasu prowadzi kampanię w której porównuje swoje modele z autami konkurencji. Biorą w niej udział czytelnicy magazynów motoryzacyjnych. I w serii różnych testów sprawnościowych ma wyjść oczywista (przynajmniej dla Forda) prawda, że produkt amerykański bije japończyków.
Stanie się tak w styczniu 2008 - czyli w momencie wejścia do sprzedaży nowego modelu Chevroleta Malibu. Jest to bardzo ważne auto dla firmy, a jego bezpośrednim konkurentem jest właśnie Toyota Camry. Klient ma na miejscu się przekonać, że produkt amerykański jest lepszy niż japończyk (zresztą produkowany w USA). Mamy tylko nadzieje, że metody perswazji wobec opornych klientów nie będą powodować uszczerbku na ich zdrowiu.

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0