Auta amerykańskie » Aktualności » Lincoln marką globalna Forda?

Ford zdecydowanie nabrał pewności siebie po 2009 roku, który okazał się być dla niego całkiem łaskawy - na tle konkurencji, szczególnie rodzimej.
Amerykański gigant ma pomysł, by Lincoln stał się marką globalną. Najwyraźniej nie zraża go przykład Cadillac’a, który nie zaskarbił sobie klientów choćby w Europie - choć General Motors usiłował tego dokonać przez lata z bardzo mizernym skutkiem. Finał był taki, że wycofał się z podkulonym ogonem lizać rany w USA. Z drugiej strony, Ford pozbył się swojego luksusowego arsenału w postaci Aston Martina, Land Rovera czy Jaguara. Także szwedzkie Volvo jest na najlepszej drodze by opuścić mało ostatnio gościnne ramiona Forda. Brak aut klasy wyższej w przypadku tak dużego producenta może zaskakiwać. A sam Ford pewnie z zazdrością spogląda choćby na Volkswagena, który skupił pod swoimi skrzydłami całe spektrum świata motoryzacji. Czy Lincoln jest w stanie wypełnić lukę? W Europie marka ta jest rozpoznawana bardzo słabo, co na pewno nie ułatwi jej zdobycia rynku. Zresztą sam Lincoln nie rodził sobie najlepiej w samej Ameryce. Mamy wrażenie, że Ford planuje strzelić sobie w stopę. Broń już załadowana. Pytanie czy pociągnie za spust…
Amerykański gigant ma pomysł, by Lincoln stał się marką globalną. Najwyraźniej nie zraża go przykład Cadillac’a, który nie zaskarbił sobie klientów choćby w Europie - choć General Motors usiłował tego dokonać przez lata z bardzo mizernym skutkiem. Finał był taki, że wycofał się z podkulonym ogonem lizać rany w USA. Z drugiej strony, Ford pozbył się swojego luksusowego arsenału w postaci Aston Martina, Land Rovera czy Jaguara. Także szwedzkie Volvo jest na najlepszej drodze by opuścić mało ostatnio gościnne ramiona Forda. Brak aut klasy wyższej w przypadku tak dużego producenta może zaskakiwać. A sam Ford pewnie z zazdrością spogląda choćby na Volkswagena, który skupił pod swoimi skrzydłami całe spektrum świata motoryzacji. Czy Lincoln jest w stanie wypełnić lukę? W Europie marka ta jest rozpoznawana bardzo słabo, co na pewno nie ułatwi jej zdobycia rynku. Zresztą sam Lincoln nie rodził sobie najlepiej w samej Ameryce. Mamy wrażenie, że Ford planuje strzelić sobie w stopę. Broń już załadowana. Pytanie czy pociągnie za spust…
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Lincoln marką globalna Forda?
Podobne: Lincoln marką globalna Forda?




Podobne galerie: Lincoln marką globalna Forda?



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Lincoln
Newsletter
Galerie zdjęć