Auta amerykańskie » Aktualności » Lincoln szykuje ofensywę w segmencie premium

Ford ogłosił, iż samochody marki Lincoln nie będą jedynie lepiej wyposażonymi odmianami Fordów. Koncern przez ostatnie lata pozbył się wielu „ciężarów”. Dzięki sprzedaży Volvo, Jaguara, Land Rovera i likwidacji marki Mercury, firma zyskała oszczędności, których zamierza użyć do dalszego rozwoju Lincolna. Przykładowo, Ford zdecydował, iż cały pozostały budżet reklamowy marki Mercury zostanie wykorzystany przez Lincolna.
Derrick Kuzak, jedna z osób odpowiedzialnych za rozwój produktów marki, odnosząc się do Lincolna powiedział w czasie wystawy w Detroit: „Nasza strategia to nie tylko nowe produkty, ale pełne oddzielenie (Lincolna) od Forda nie tylko w kwestii designu, ale również technologii”.
Na początek Ford chce używać swoich odpowiednio podrasowanych platform, a także obiecuje nowe podejście do stylistyki wnętrza, więcej silników V6, łopatki do zmiany biegów, czy napęd 4x4. Póki co Lincoln planuje zmniejszenie sieci dilerskiej o blisko 200 punktów. Ci, którzy zostaną będą musieli zmodernizować salony i wprowadzić zmiany w jakości obsługi.
Strategia Forda wydaje się być całkiem interesująca. Jeszcze wyraźniejsze oddzielenie od gamy Forda to dobry krok w kierunku wzmocnienia prestiżu marki - bez którego trudno jest rywalizować w segmencie premium.
Europejczycy nie będą mieli możliwości zapoznania się z nową jakością Lincolna. Ford chce, aby wyroby Lincolna były sprzedawane wyłącznie na terenie USA. To również jest rozsądne i realistyczne spojrzenie na rzeczywistość.
Swego czasu Ford fantazjował na temat sprzedaży Lincolna w Europie. Miał on zastąpić w Europie Jaguara. Po sprzedaży brytyjskiej marki Ford nie dysponuje na Starym Kontynencie marką premium. Jednak przykład Cadillac'a pokazał, że to zadanie niezwykle trudne i skazane na niemal pewną porażkę. Zamiast promować z mizernym skutkiem Lincolna w Europie lepiej skupić się na rodzimym rynku, na którym Lincoln może sporo zdziałać. W końcu swego czasu Lincoln był limuzyną prezydenta USA. To nie był przypadek.
Swego czasu Ford fantazjował na temat sprzedaży Lincolna w Europie. Miał on zastąpić w Europie Jaguara. Po sprzedaży brytyjskiej marki Ford nie dysponuje na Starym Kontynencie marką premium. Jednak przykład Cadillac'a pokazał, że to zadanie niezwykle trudne i skazane na niemal pewną porażkę. Zamiast promować z mizernym skutkiem Lincolna w Europie lepiej skupić się na rodzimym rynku, na którym Lincoln może sporo zdziałać. W końcu swego czasu Lincoln był limuzyną prezydenta USA. To nie był przypadek.
źródło: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Lincoln szykuje ofensywę w segmencie premium
Podobne: Lincoln szykuje ofensywę w segmencie premium




Podobne galerie: Lincoln szykuje ofensywę w segmencie premium



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Lincoln
Galerie zdjęć
Newsletter