Auta amerykańskie » Aktualności » Mercury - niepewna przyszłość marki
Mercury - niepewna przyszłość marki
2007-09-04 - R. Bednarz Tagi:
Dywizja Forda ze szczyptą luksusu czyli Mercury ma bardzo duże kłopoty. Sprzedaż marki spada ostatnimi laty w zastraszającym tempie a ratunku nie widać. W zeszłym roku sprzedaż sięgnęła dna.
W tym przypadku, dno to niewiele ponad 180 tysięcy aut sprzedanych w Ameryce. Jest to najgorszy wynik od lat 60-tych XX wieku. Nic dziwnego, że Ford bardzo poważnie rozważa zamknięcie marki Mercury w firmowym muzeum.
Warto przypomnieć, że Chrysler zdecydował się na podobny krok w przypadku marki Plymouth, gdy sprzedaż spadła do 260 tysięcy aut rocznie. Na razie, Mercury ma pewny byt, do roku 2012.
Jednak po tej dacie, najprawdopodobniej przejdzie do historii… chyba, że nastąpi cud i wyniki sprzedaży poszybują w górę. Pytanie brzmi, czy wierzymy w cuda?
W tym przypadku, dno to niewiele ponad 180 tysięcy aut sprzedanych w Ameryce. Jest to najgorszy wynik od lat 60-tych XX wieku. Nic dziwnego, że Ford bardzo poważnie rozważa zamknięcie marki Mercury w firmowym muzeum.
Warto przypomnieć, że Chrysler zdecydował się na podobny krok w przypadku marki Plymouth, gdy sprzedaż spadła do 260 tysięcy aut rocznie. Na razie, Mercury ma pewny byt, do roku 2012.
Jednak po tej dacie, najprawdopodobniej przejdzie do historii… chyba, że nastąpi cud i wyniki sprzedaży poszybują w górę. Pytanie brzmi, czy wierzymy w cuda?
Reklama Mercury Mariner'a - ciekawy, czy aby poprawić wyniki sprzedaży,
Mercury powinien zmienić samochody czy reklamy?
źródło: Automotive News
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mercury - niepewna przyszłość marki
Newsletter
Galerie zdjęć

