
Nowy Jork : Beat, Groove, Trax czyli miejskie trio Chevroleta
Znamy już całą trójkę niewielkich aut miejskich Chevroleta. Producent liczy także na szeroki głos ludu i jego reakcję na tych trzech muszkieterów. Jeżeli wybraliście swojego faworyta, możecie oddać swój głos na specjalnie w tym celu uruchomionej stronie internetowej www.vote4chevrolet.com
Głosy internautów będą miały znaczenie przy podejmowaniu decyzji, który concept trafi do seryjnej produkcji. Przypomnijmy ważny fakt - auto ma być sprzedawane na całym świecie. Oddając głos w ankiecie, być może przyczynimy się do kształtowania krajobrazu polskich ulic za lat kilka.
Przedstawmy zatem pretendentów :
Chevrolet Trax (prezentowany już przez nas wcześniej) to miejskie autko o stylizacji godnej auta SUV. Co prawda ze względu na niewielkie koła i prześwit nie polecamy nim jazdy w terenie. Za to w miejskiej dżungli sprawdzi się na pewno. Napędza go silniczek benzynowy o pojemności 1 litra.
Chevrolet Beat to już maluch, który - gdyby trafił do produkcji - stojąc w korku na pewno marzyłby o torach wyścigowych. Jedyny z całej trójki stracił drugą parę drzwi. Rekompensuje to sobie najmocniejszym silnikiem (1.2L turbo) i bardzo agresywną stylizacją.
Chevrolet Groove to bad boy w zminiaturyzowanej formie. Posępne oblicze skrywa silnik diesla o pojemności 1.0L. Groove jest także najbardziej praktyczny z całej trójki. Przy jego projektowaniu, priorytetem było zapewnienie możliwie obszernego wnętrza. Dlatego sylwetka auta przywodzi na myśl minivana.
Który z trójki jest najładniejszy? Trudno jest na to pytanie jednoznacznie odpowiedzieć. W naszej redakcji rozgorzał na ten temat spór, który sparaliżował jej prace na kilka godzin. Na szczęście pomoc lekarska nie była konieczna.
Każde z tych aut jest niezwykle oryginalne i urokliwe. Chwała Chevroletowi, że każdy z samochodzików jest w zupełnie innym stylu. W dodatku posiadają one silniki o zupełnie odmiennej charakterystyce. Najchętniej widzielibyśmy cała trójkę w produkcji. Niestety, ankieta Chevroleta nie przewiduje takiej opcji...

Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.