Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Cadillac CTS Touring - prawie jak CTS-V
Cadillac CTS Touring

Cadillac CTS Touring - prawie jak CTS-V

2012-01-03 - R. Bednarz     Tagi: Cadillac, Cadillac CTS
No tak, ale  „prawie” robi wielką różnicę! Znamy to nie od dziś i to jak się okazuje po raz kolejny z reklamy, więc wygląda na to, że pomysłowo zrealizowane mogą czegoś nauczyć (albo namieszać w głowie). O co chodzi? No więc o Cadillaca, czyli najbardziej prestiżową markę samochodów Made In USA. Aby konkurować z azjatyckimi oraz europejskimi „emigrantami” potrzeba czegoś więcej aniżeli samego prestiżu. Ba, ten nawet największy się sam nie sprzeda (patrz upadek Maybacha). W tym przypadku równie istotna jest jakość oraz, a może i przede wszystkim, oryginalny design.
Cadillac CTS TouringCadillac CTS Touring
Futurystyczno-kanciasty styl „Art & Science” był przewrotem dla tej tradycyjnej w stylu marki, ale jak widać to się przyjęło i sprzedaje całkiem nieźle. Ponadto znakomite właściwości jezdne modeli V-Series. Kto by się spodziewał, że prawdopodobnie najlepsza, sportowa limuzyna pochodzić będzie akurat z USA i to na dodatek od Cadillaca? CTS-V jest bardzo wysoko na naszej liście „American Dreams”, natomiast dla tych, którzy są mniej cierpliwi i/lub oszczędni GM oferuje coś w zamian…
Cadillac CTS TouringCadillac CTS Touring
Specjalny pakiet „Touring” to najnowsza opcja wyposażeniowa dla modeli CTS z wybranymi elementami ze sportowych CTS-V. Touring będą odznaczać się 18-calowymi perłowo-niklowanymi felgami (3.6 V6: 19-cali polerowane z oponami letnimi lub całorocznymi do wyboru), podwójnym wydechem, grillem lakierowanym na ciemno, ksenonowymi lampami (także przeciwmgielnymi), 3-cim światłem stopu zintegrowanym ze spojlerem (nie dot. kombi - Sport Wagon), zamszowe obszycie na fotelach, kierownicy oraz drążku biegów, wstawki z ciemnego drewna sapele oraz metalowe wykończenie pedałów. To wszystko za 2’065 USD ekstra.
745 USD więcej wyniesie nas owy pakiet z mocniejszym motorem V6 (318 KM i 373 Nm), ale w zamian za to prócz o cal większych felg otrzymamy też bardziej wyprofilowane fotele Recaro. Ponadto dodatkowo dokupić możemy pakiet FE3 ze sztywniej zestrojonym zawieszeniem oraz manetkami zmiany biegów na kierownicy (automat). Równie ciekawą opcję stanowi napęd AWD (obydwa V6), którego z kolei nie dostaniemy w sztandarowym CTS-V.
Cadillac CTS TouringCadillac CTS TouringCadillac CTS TouringCadillac CTS TouringCadillac CTS Touring



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Cadillac CTS Touring - prawie jak CTS-V