Auta amerykańskie » Aktualności » Ford Mustang po faceliftingu - zmiany na lepsze?

Ford Mustang czyli obecny hit sprzedaży wśród aut sportowych w Europie przeszedł facelifting. To dość odważne i szybkie posunięcie producenta, ponieważ mało komu obecny wygląd zdążył się znudzić. Jakie zmiany w takim razie nas czekają?
Pod maską będzie więcej mocy, ma być też szybciej. Dokładnie! Z oferty producenta znika V6-tka o pojemności 3,7-litra (nie była u nas oferowana). 5-litrowy motor o mocy 421KM dostanie zastrzyk energii, ale nie wiadomo póki co ile będzie to koni. Największą zmianą ma być nowa przekładnia automatyczna o 10 przełożeniach, która jak twierdzi Ford ma "pracować szybciej niż PDK w Porsche", a auto dzięki niej ma być oszczędniejsze. Obecnie można ją spotkać w Fordzie F-150 oraz Chevrolecie Camaro. Dla fanów manuala pozostanie 6-biegowy lewarek. Stylistyka poszła z duchem czasu, a całość wydaje się smuklejsza i nieco bardziej agresywna. Linia maski została poprowadzona 20mm niżej a wloty powietrza uległy zmianie. Przednie jak i tylne LED-owe światła wydają się ostrzej zarysowane. Nowy Mustang ma się lepiej prowadzić dzięki nowym amortyzatorom i poprawionemu zawieszeniu. We wnętrzu znajdziemy coś na wzór Virtual Cockpit z Audi, co oznacza koniec z analogowymi zegarami. Z zakresu bezpieczeństwa pojawi się wiele asystentów jak radar wykrywający pieszych, system monitorujący odległość od auta z przodu czy system zapobiegający kolizjom. Czy tym samym atrakcyjne ceny pójdą w salonach do góry? Przekonamy się już niedługo.
Pod maską będzie więcej mocy, ma być też szybciej. Dokładnie! Z oferty producenta znika V6-tka o pojemności 3,7-litra (nie była u nas oferowana). 5-litrowy motor o mocy 421KM dostanie zastrzyk energii, ale nie wiadomo póki co ile będzie to koni. Największą zmianą ma być nowa przekładnia automatyczna o 10 przełożeniach, która jak twierdzi Ford ma "pracować szybciej niż PDK w Porsche", a auto dzięki niej ma być oszczędniejsze. Obecnie można ją spotkać w Fordzie F-150 oraz Chevrolecie Camaro. Dla fanów manuala pozostanie 6-biegowy lewarek. Stylistyka poszła z duchem czasu, a całość wydaje się smuklejsza i nieco bardziej agresywna. Linia maski została poprowadzona 20mm niżej a wloty powietrza uległy zmianie. Przednie jak i tylne LED-owe światła wydają się ostrzej zarysowane. Nowy Mustang ma się lepiej prowadzić dzięki nowym amortyzatorom i poprawionemu zawieszeniu. We wnętrzu znajdziemy coś na wzór Virtual Cockpit z Audi, co oznacza koniec z analogowymi zegarami. Z zakresu bezpieczeństwa pojawi się wiele asystentów jak radar wykrywający pieszych, system monitorujący odległość od auta z przodu czy system zapobiegający kolizjom. Czy tym samym atrakcyjne ceny pójdą w salonach do góry? Przekonamy się już niedługo.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Ford Mustang po faceliftingu - zmiany na lepsze?
Podobne: Ford Mustang po faceliftingu - zmiany na lepsze?




Podobne galerie: Ford Mustang po faceliftingu - zmiany na lepsze?



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Ford
Newsletter
Galerie zdjęć