Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Ford Mustang Roush Stage 1 i 2 - gra pozorów
Ford Mustang Roush Stage 1 i 2

Ford Mustang Roush Stage 1 i 2 - gra pozorów

2011-08-10 - A. Łukasiewicz     Tagi: Muscle cars, Roush, Ford Mustang
Fanom amerykańskich aut nazwa Roush powinna kojarzyć się z marką, która wyrobiła sobie renomę wśród akcesoriów tuningowych do Fordów i jej licznych, zmodyfikowanych Mustangów. Założyciel - Jack Roush - legenda amerykańskiego sportu motorowego, kiedyś kierowca wyścigowy w różnych klasach drag racingu, jest aktywnym biznesmanem w tej branży, posiadającym własny team wyścigowy NASCAR. Zazwyczaj jak na naszych łamach pada hasło Roush, to raczej na pewno będzie mowa o Roush Performance, czyli kolejny pomysł na kultowego Forda Mustanga.
Ford Mustang Roush Stage 1 i 2Ford Mustang Roush Stage 1 i 2
Nie inaczej będzie i tym razem, choć de facto firma ta produkuje znacznie więcej cennych akcesoriów lub podzespołów do modyfikacji Fordów (w tym instalacje gazowe do F-150!), aż po gotowe silniki, po które sięgają takie sławy amerykańskiej motoryzacji, jak Chip Foose, Roy Brizio, czy firma Superformance. Roush Mustang Stage 1 i 2, to - by nie popadać w rutynę - tym razem gra pozorów, niż dzikie stado koników galopujące pod maską. Dlaczego? A no dlatego, że zostały opracowane dla klientów, którzy chcieliby uczynić jedynie coś z wyglądem. Nie dziwota, skoro Mustangów jest na amerykańskich drogach masa, a firm oferujących części do ich modyfikacji jeszcze więcej, toteż dla przywiązujących wagę do indywidualnego wyglądu jest z czego wybierać.
W skład „Stage 1” wchodzi ospojlerowanie tj. nowy grill aluminiowy z lampami, dokładka aerodynamiczna przedniego i tylnego zderzaka a’la dyfuzor, nakładki progowe oraz lotka tylnej klapy bagażnika i blenda między światłami ze imitacją wlewu paliwa i autografem Jack’a. Czysto wizualnymi elementami są zaślepki bocznych, trójkątnych okienek w stylu klasycznych wylotów, liczne emblematy z logo Roush/Stage 1 z plakietką w komorze silnikowej oraz obligatoryjne dywaniki. W Stage 2 otrzymujemy jeszcze klasyczne, 5-ramienne i chromowane alufelgi 18” z przyczepnymi oponami marki Cooper wraz ze sportowym zawieszeniem. Taki rozszerzony pakiet stylistyczny „Stage 2” kosztuje 7’800 USD (+ koszt przesyłki) i trzeba przyznać, że wyróżnia Mustanga spośród reszty, choć nie należy zapominać, że pod maską drzemie seryjny silnik. Opcjonalnie można wybierać spośród sportowego wydechu, układu hamulcowego, tapicerki, innych/większych felg i wielu innych dodatków nie wpływających na specyfikacje jednostki silnikowej. Wszystko dla oka, ale w razie potrzeby, to i jest z czego wybierać dla silnego serca, choć ono nie sługa, więc trzeba już głębiej sięgnąć do portfela…
Ford Mustang Roush Stage 1 i 2Ford Mustang Roush Stage 1 i 2Ford Mustang Roush Stage 1 i 2Ford Mustang Roush Stage 1 i 2



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Ford Mustang Roush Stage 1 i 2 - gra pozorów