Auta amerykańskie » Aktualności » Brand Image Award 2008 - jedna z nagród dla Chryslera

Znakomitym dowodem renomy marki Chrysler jako lidera w zakresie projektowania, wybitnych osiągów i nowatorskich technologii w przemyśle motoryzacyjnym stanowi wyróżnienie Kelley Blue Book Brand Image Award 2008, przyznane przez najważniejszą w USA instytucję konsumencką, gromadzącą dane o fabrycznie nowych i używanych samochodach oraz innych użytkowo-wakacyjnych środkach transportu - Kelley Blue Book.
Uroczystość przekazania nagrody Best Exterior Design - Non Luxury Sedan/Coupe/Hatchback (najlepiej stylizowanego nadwozia sedana/coupe/hatchbacka klasy średniej) odbyła się 19 marca b.r. w ramach dni prasowych salonu samochodowego New York International Auto Show. Jej laureatami są - z firmy Chrysler - twórcy samochodów Chrysler Sebring Sedan i Sebring Convertible, Chrysler PT Cruiser, Chrysler 300, Chrysler Town & Country oraz Chrysler Aspen.
Wyróżnienia Brand Image Awards otrzymują producenci samochodowi za wyjątkowe osiągnięcia w zakresie kreowania i kultywacji tych cech marek, które promują zainteresowanie i entuzjazm szerokiego kręgu klienteli pod kątem zakupu pojazdów fabrycznie nowych. Brand Image Awards przyznawane są w wyniku prowadzonych przez instytut Kelley Blue Book Marketing Research Brand Watch Study badań opinii oraz wizerunku produktów motoryzacyjnych na rynku Ameryki Północnej.
„To dla nas wielki honor, ponieważ chodzi tu o pozytywną percepcję Chryslera przez szeroką publiczność.” - powiedział John Plecha, dyrektor Chrysler/Jeep ds. marketingu i komunikacji światowej - „Takie pojazdy jak Chrysler Sebring, Chrysler 300 i Town & Country plasują nas w czołówce branży pod względem elegancji, stylizacji oraz innowacyjnych technologii przy cenach, które zaskakują i satysfakcjonują klientów naszej marki. Możemy się tylko cieszyć się z faktu, iż jak wynika z Kelley Blue Book Brand Watch Study Watch - nabywcom samochodów Chrysler po prostu podoba się podejście do designu pojazdów, które uważamy za inspirujące.Zrozumienie sposobu, w jaki pojazdy są postrzegane jest ogromnie ważne dla oceny ich rzeczywistej wartości.” - mówi Jack R. Nerad, dyrektor wydawniczy oraz główny analityk Kelley Blue Book i portalu internetowego WWW.kbb.com. - „Ponieważ marka produktu odgrywa istotną rolę w procesie decyzyjnym o zakupie, poznawanie kryteriów jej percepcji oraz przemiany wizerunku wraz z upływem czasu staje się zajęciem coraz bardziej istotnym i cenionym.” Obecnym na rynku Ameryki Północnej markom samochodowym Instytut Kelley Blue Book przyznał łącznie 17 nagród i wyróżnień.
źródło: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Brand Image Award 2008 - jedna z nagród dla Chryslera
Podobne: Brand Image Award 2008 - jedna z nagród dla Chryslera




Podobne galerie: Brand Image Award 2008 - jedna z nagród dla Chryslera



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Chrysler
Newsletter
Galerie zdjęć