Auta amerykańskie » Aktualności » Cadillac płaci za jazdy testowe swoim klientom

W Polsce powoli plagą dla dealerów stają się klienci, którzy odwiedzają salony i domagają się jazdy próbnej tylko po to, by zakosztować przyjemności z jazdy autem na które ich nie stać. Tymczasem w USA, Cadillac wpadł na ciekawy pomysł marketingowy. Postanowił... płacić klientom za odbycie jazdy próbnej jednym z modeli tej marki.
W limitowanej czasowo akcji mogą wziąć udział osoby mające 21 i więcej lat, posiadające auto z 2004 roku lub młodsze, które nie zostało wyprodukowane przez koncern General Motors. Każdy z klientów za odbytą jazdę próbną otrzyma 100 dolarów na karcie podarunkowej VISA. Cadillac najwyraźniej obrał sobie za cel klientów, którzy do tej pory raczej omijali salony tej marki. Sposób wydaję się bardzo dobry.
Cadillac ma za sobą całkiem udany 2013 roku. Wtedy to sprzedaż aut tej marki wzrosła o 22 procent. Trochę gorzej radził sobie w pierwszym kwartale 2014 roku, kiedy to sprzedaż aut spadła o 7 procent rok do roku. Swoją drogą bardzo ciekawi jesteśmy czy w Polsce któryś z dealerów zdecyduje się na podobną akcję marketingową jak Cadillac?
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Cadillac płaci za jazdy testowe swoim klientom
Podobne: Cadillac płaci za jazdy testowe swoim klientom




Podobne galerie: Cadillac płaci za jazdy testowe swoim klientom



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Cadillac
Newsletter
Galerie zdjęć