Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Cam Shaft Cadillac CTS-V - czterodrzwiowa ZR1
			
			
			
			 
									
					
					Cam Shaft Cadillac CTS-V - czterodrzwiowa ZR1
							2010-12-20 - A. Łukasiewicz     Tagi: Cadillac, Cadillac CTS-V, Cam Shaft
						
						
						Dawno, dawno, no może nie aż tak dawno temu po amerykańskich drogach jeździły krążowniki, które były duże, ciężkie, nie do końca ekologiczne i ociekały chromem. Bardzo skrajny i uproszczony wstęp, ale już wtedy rodziły się hot rody i customizing - odpowiedniki aktualnych modyfikacji, które są szerzej znane pod pojęciem samochodowego tuningu.  A jak jest dzisiaj?
						
Cóż, klasyczne krążowniki odchodzą do lamusa, (choć np. taki Chrysler 300 lub Dodge Charger pozostają w produkcji), a ich miejsce zajęły wygodne SUV-y lub pickupy, albo... gorące sedany z V8 pod maską!
Niemiecka firma Cam Shaft ze Steinbach w landzie Turyngia specjalizuje się w oklejaniu aut, czyli inaczej niż sugerowałaby jej nazwa. Celem stworzenia demo cara wzięto na warsztat najgorętszego i najmniej typowego Cadillaca do tej pory - CTS-V. W Cam Shaft najwidoczniej nie przepadają za błyskiem, dlatego Caddy sleeper’a oklejono na biały mat. Nowy, ekonomiczny „trend” w tuningu, który niekoniecznie podzielamy, ale ma to swoją zaletę, że w każdej chwili można usunąć. Na życzenie mogą dodatkowo okleić także widoczne zakamarki, jak wnęki drzwi, bagażnika, klapy itp. Matowa barwa karoserii to nie wszystko - lusterka, elementy fabrycznie pokryte chromem (felgi, grill, listwy ozdobne) pozbawiono błyszczącego pierwiastka i… tym razem polakierowano na czarny mat. Nie pominięto nawet śrub do kół, które z kolei poniklowano na czarno. Oklejenie auta wyniosło 2’250 EUR, z kolei pokrycie 25 elementów czarnym matem oraz śruby - 3’250 EUR.
	
	
	
	
						
Jeśli chodzi o wygląd to tyle na temat czarno-białego muscle sedana. Pod maską mały upgrade na wzór ZR1 (w końcu to ten sam motor LS9). Kompresor firmy Wait4Me Performance, powiększony, polerowany układ dolotowy powietrza i przeprogramowany komputer oraz zwiększone ciśnienie doładowania o 0,4 Bara. W sumie 630 KM katapultuje sportowego Cadillaca do granic zarezerwowanych dla aut supersportowych, takich jak siostrzana Corvette ZR1! Upgrade silnika wraz z montażem kosztuje 3’800 EUR i jest w tym wypadku chyba najlepiej zainwestowaną kwotą.
			
					
					
Niemiecka firma Cam Shaft ze Steinbach w landzie Turyngia specjalizuje się w oklejaniu aut, czyli inaczej niż sugerowałaby jej nazwa. Celem stworzenia demo cara wzięto na warsztat najgorętszego i najmniej typowego Cadillaca do tej pory - CTS-V. W Cam Shaft najwidoczniej nie przepadają za błyskiem, dlatego Caddy sleeper’a oklejono na biały mat. Nowy, ekonomiczny „trend” w tuningu, który niekoniecznie podzielamy, ale ma to swoją zaletę, że w każdej chwili można usunąć. Na życzenie mogą dodatkowo okleić także widoczne zakamarki, jak wnęki drzwi, bagażnika, klapy itp. Matowa barwa karoserii to nie wszystko - lusterka, elementy fabrycznie pokryte chromem (felgi, grill, listwy ozdobne) pozbawiono błyszczącego pierwiastka i… tym razem polakierowano na czarny mat. Nie pominięto nawet śrub do kół, które z kolei poniklowano na czarno. Oklejenie auta wyniosło 2’250 EUR, z kolei pokrycie 25 elementów czarnym matem oraz śruby - 3’250 EUR.
Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Cam Shaft Cadillac CTS-V - czterodrzwiowa ZR1
Podobne: Cam Shaft Cadillac CTS-V - czterodrzwiowa ZR1
				 Cadillac CTS i ATS w sportowym pakiecie Carbon Black- luksus z pazurem »
Cadillac CTS i ATS w sportowym pakiecie Carbon Black- luksus z pazurem »
					
					 Cadillac CTS-V model na rok 2016 - wkrótce premiera »
Cadillac CTS-V model na rok 2016 - wkrótce premiera »
					
					 Nowy Cadillac CTS - premiera w Nowym Jorku »
Nowy Cadillac CTS - premiera w Nowym Jorku »
					
					Podobne galerie: Cam Shaft Cadillac CTS-V - czterodrzwiowa ZR1
				 Cadillac CTS-V Wagon - pierwsza jazda »
Cadillac CTS-V Wagon - pierwsza jazda »
					
					 Cadillac CTS-V Sport Wagon model 2011 »
Cadillac CTS-V Sport Wagon model 2011 »
					
					 Hennessey V700 czyli Cadillac na sterydach »
Hennessey V700 czyli Cadillac na sterydach »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec »
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec »
					
				Tapety na pulpit Cadillac
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Galerie zdjęć

 Cam Shaft Cadillac CTS-V
Cam Shaft Cadillac CTS-V

 Cam Shaft Cadillac CTS-V
Cam Shaft Cadillac CTS-V






 Cam Shaft Cadillac CTS-V
Cam Shaft Cadillac CTS-V Cam Shaft Cadillac CTS-V
Cam Shaft Cadillac CTS-V Cam Shaft Cadillac CTS-V
Cam Shaft Cadillac CTS-V 
						
						 
						
						 Tapety Cadillac
						
						Tapety Cadillac  Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Tapety Triumph
Tapety Triumph  Ford Edge Sport model 2011
Ford Edge Sport model 2011  Chevrolet Camaro Convertible od NCE
Chevrolet Camaro Convertible od NCE  
 
			
 
 
			