Auta amerykańskie » Aktualności » Cam Shaft Cadillac CTS-V - czterodrzwiowa ZR1

Cam Shaft Cadillac CTS-V - czterodrzwiowa ZR1
2010-12-20 - A. Łukasiewicz Tagi: Cadillac, Cadillac CTS-V, Cam Shaft
Dawno, dawno, no może nie aż tak dawno temu po amerykańskich drogach jeździły krążowniki, które były duże, ciężkie, nie do końca ekologiczne i ociekały chromem. Bardzo skrajny i uproszczony wstęp, ale już wtedy rodziły się hot rody i customizing - odpowiedniki aktualnych modyfikacji, które są szerzej znane pod pojęciem samochodowego tuningu. A jak jest dzisiaj?
Cóż, klasyczne krążowniki odchodzą do lamusa, (choć np. taki Chrysler 300 lub Dodge Charger pozostają w produkcji), a ich miejsce zajęły wygodne SUV-y lub pickupy, albo... gorące sedany z V8 pod maską!
Niemiecka firma Cam Shaft ze Steinbach w landzie Turyngia specjalizuje się w oklejaniu aut, czyli inaczej niż sugerowałaby jej nazwa. Celem stworzenia demo cara wzięto na warsztat najgorętszego i najmniej typowego Cadillaca do tej pory - CTS-V. W Cam Shaft najwidoczniej nie przepadają za błyskiem, dlatego Caddy sleeper’a oklejono na biały mat. Nowy, ekonomiczny „trend” w tuningu, który niekoniecznie podzielamy, ale ma to swoją zaletę, że w każdej chwili można usunąć. Na życzenie mogą dodatkowo okleić także widoczne zakamarki, jak wnęki drzwi, bagażnika, klapy itp. Matowa barwa karoserii to nie wszystko - lusterka, elementy fabrycznie pokryte chromem (felgi, grill, listwy ozdobne) pozbawiono błyszczącego pierwiastka i… tym razem polakierowano na czarny mat. Nie pominięto nawet śrub do kół, które z kolei poniklowano na czarno. Oklejenie auta wyniosło 2’250 EUR, z kolei pokrycie 25 elementów czarnym matem oraz śruby - 3’250 EUR.
Jeśli chodzi o wygląd to tyle na temat czarno-białego muscle sedana. Pod maską mały upgrade na wzór ZR1 (w końcu to ten sam motor LS9). Kompresor firmy Wait4Me Performance, powiększony, polerowany układ dolotowy powietrza i przeprogramowany komputer oraz zwiększone ciśnienie doładowania o 0,4 Bara. W sumie 630 KM katapultuje sportowego Cadillaca do granic zarezerwowanych dla aut supersportowych, takich jak siostrzana Corvette ZR1! Upgrade silnika wraz z montażem kosztuje 3’800 EUR i jest w tym wypadku chyba najlepiej zainwestowaną kwotą.
Niemiecka firma Cam Shaft ze Steinbach w landzie Turyngia specjalizuje się w oklejaniu aut, czyli inaczej niż sugerowałaby jej nazwa. Celem stworzenia demo cara wzięto na warsztat najgorętszego i najmniej typowego Cadillaca do tej pory - CTS-V. W Cam Shaft najwidoczniej nie przepadają za błyskiem, dlatego Caddy sleeper’a oklejono na biały mat. Nowy, ekonomiczny „trend” w tuningu, który niekoniecznie podzielamy, ale ma to swoją zaletę, że w każdej chwili można usunąć. Na życzenie mogą dodatkowo okleić także widoczne zakamarki, jak wnęki drzwi, bagażnika, klapy itp. Matowa barwa karoserii to nie wszystko - lusterka, elementy fabrycznie pokryte chromem (felgi, grill, listwy ozdobne) pozbawiono błyszczącego pierwiastka i… tym razem polakierowano na czarny mat. Nie pominięto nawet śrub do kół, które z kolei poniklowano na czarno. Oklejenie auta wyniosło 2’250 EUR, z kolei pokrycie 25 elementów czarnym matem oraz śruby - 3’250 EUR.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Cam Shaft Cadillac CTS-V - czterodrzwiowa ZR1
Podobne: Cam Shaft Cadillac CTS-V - czterodrzwiowa ZR1



Podobne galerie: Cam Shaft Cadillac CTS-V - czterodrzwiowa ZR1



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Cadillac
Newsletter
Galerie zdjęć