Auta amerykańskie » Aktualności » Hurst Performance frontem do klienta
Hurst Performance frontem do klienta
2010-08-18 - A. Łukasiewicz Tagi: Hurst, Dodge Challenger, Ford Mustang, Chevrolet Camaro
Dosłownie 2 dni temu przedstawiliśmy Wam najnowszą kreację firmy Hurst Performance - limitowane Camaro Redline V6 Turbo. Normalnie firma ta z siedzibą w Kalifornii, kolebce samochodowego tuningu, zajmuje się wytwarzaniem akcesoriów do samochodowych modyfikacji.
Jej wizytówką są kultowe skrzynie biegów ze swymi drążkami w kształcie rękojeści rewolweru (tzw. Pistol-Grip, popularny w manualach) lub drążka o kształcie litery T (tzw. T-Thifter, automaty), dedykowanych przede wszystkim do aut amerykańskich. Firma Hurst powininna być dobrze znana fanom drag racingu (dzięki dedykowanym akcesoriom) oraz muscle cars, gdzie jej produkty najczęściej znajdują zastosowanie. Dla kolekcjonerów amerykańskich automobili modele sygnowane logiem Hurst to rarytasy. Raz na jakiś czas w swej historii firma wypuszczała limitowane edycje zmodyfikowanych pojazdów Oldsmobile (H/O 455), Dodge (Challenger Hurst), Chrysler (C300 Hurst), Ford (Mustang Hurst), Pontiac (Grand Prix SSJ), AMC (SC/Rambler), Chevrolet (Camaro Hurst), Plymouth (show car Barracuda „Hemi Under Glass”), a nawet Kaiser-Jeep („biały kruk” Jeepster!) jak i pace cars. Problem z zabytkowymi egzemplarzami powyższych modeli polega na tym, że niewiele z nich do dziś ocalało, a jak nawet, to ich cena nierzadko bywa przeszkoda nie do ominięcia dla normalnych zjadaczy chleba.
Niedawno Hurst Performance otworzył garaż tuningowy w miejscowości Irvine (Kalifornia), w którym to każdy z posiadaczy któregoś z neo-muscle cars (Camaro, Challengera, czy Mustanga), będzie mógł nadać mu bardziej indywidualny akcent. Dostępny jest wachlarz akcesoriów znanych z dotychczasowych projektów. To, co do tej pory wyróżniało pojazdy Hurst’a, to stonowany styl i jedynie subtelne modyfikacje wizualne. Klientom z innego zakątka świata firma służy pomocą w logistyce ich auta do swego warsztatu w Irvine.
Dodatkowym autem takich modyfikacji jest otrzymanie plakietki indentyfikacyjnej (na desce rozdzielczej) wraz z dokumentacją i wpisem do rejestru, co ma zapewnić właścicielowi ekskluzywność oraz kto wie - może za kilka dekad będzie miało to korzystny wpływ na wartość (kolekcjonerską) pojazdu?
Jej wizytówką są kultowe skrzynie biegów ze swymi drążkami w kształcie rękojeści rewolweru (tzw. Pistol-Grip, popularny w manualach) lub drążka o kształcie litery T (tzw. T-Thifter, automaty), dedykowanych przede wszystkim do aut amerykańskich. Firma Hurst powininna być dobrze znana fanom drag racingu (dzięki dedykowanym akcesoriom) oraz muscle cars, gdzie jej produkty najczęściej znajdują zastosowanie. Dla kolekcjonerów amerykańskich automobili modele sygnowane logiem Hurst to rarytasy. Raz na jakiś czas w swej historii firma wypuszczała limitowane edycje zmodyfikowanych pojazdów Oldsmobile (H/O 455), Dodge (Challenger Hurst), Chrysler (C300 Hurst), Ford (Mustang Hurst), Pontiac (Grand Prix SSJ), AMC (SC/Rambler), Chevrolet (Camaro Hurst), Plymouth (show car Barracuda „Hemi Under Glass”), a nawet Kaiser-Jeep („biały kruk” Jeepster!) jak i pace cars. Problem z zabytkowymi egzemplarzami powyższych modeli polega na tym, że niewiele z nich do dziś ocalało, a jak nawet, to ich cena nierzadko bywa przeszkoda nie do ominięcia dla normalnych zjadaczy chleba.
Niedawno Hurst Performance otworzył garaż tuningowy w miejscowości Irvine (Kalifornia), w którym to każdy z posiadaczy któregoś z neo-muscle cars (Camaro, Challengera, czy Mustanga), będzie mógł nadać mu bardziej indywidualny akcent. Dostępny jest wachlarz akcesoriów znanych z dotychczasowych projektów. To, co do tej pory wyróżniało pojazdy Hurst’a, to stonowany styl i jedynie subtelne modyfikacje wizualne. Klientom z innego zakątka świata firma służy pomocą w logistyce ich auta do swego warsztatu w Irvine.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Hurst Performance frontem do klienta
Podobne: Hurst Performance frontem do klienta
Camaro vs Mustang - muscle wars na 6 cylindrów »
Ford Mustang, Chevrolet Camaro oraz Dodge Challenger - który poradził sobie najlepiej w 2018 roku? »
Mustang, Camaro i Challenger - jak wypadły w tegorocznych testach zderzeniowych? »
Camaro, Mustang czy Challenger- które auto górą w maju? »
Podobne galerie: Hurst Performance frontem do klienta
Hurst Edition Trans Am - klasyka na nowo »
Dziewczyny ujeżdżają Mustanga »
Nowy Ford Mustang w naszej galerii »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Chevrolet
Newsletter
Galerie zdjęć