Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Imported From Detroit - reklamy Chryslera z nagrodą Grand Effie

Imported From Detroit - reklamy Chryslera z nagrodą Grand Effie

2012-05-25 - R. Bednarz     Tagi: Chrysler, Reklama
Ostatnie lata nie były dla Chryslera zbyt łaskawe. Koncern popadł w tarapaty finansowe, ogłosił bankructwo i musiał się ratować pożyczką rządową. Sytuacje wykorzystał Fiat, który stał się głównym udziałowcem amerykańskiego giganta. Obecnie sytuacja wygląda już dużo lepiej. Auta Chryslera sprzedają się całkiem nieźle.
Spory w tym udział ma bardzo dobra kampania reklamowa Chryslera pod wspólnym tytułem "Imported From Detroit". Została ona doceniona nie tylko przez klientów, którzy po prostu kupili auta koncernu, ale także przez zawodowców, którzy przyznali jej prestiżową nagrodę American Grand Effie - wyróżnienie na które polują wszyscy twórcy reklam.
I w tym wyborze jest sporo racji. Reklamy z serii "Imported From Detroit" nie są przesłodzone i głupawe w swym przesłaniu. Odnoszą się do codziennych problemów ale i poruszają bardzo czułą nutę dla Amerykanów - ich patriotyzm. Chrysler wydał sporo pieniędzy angażując do nich Clinta Eastwooda, Eminema czy Dr. Dre.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Imported From Detroit - reklamy Chryslera z nagrodą Grand Effie