Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Jeep Wrangler od Hauk Designs - gratka dla fanów 4x4
Jeep Wrangler od Hauk Designs

Jeep Wrangler od Hauk Designs - gratka dla fanów 4x4

2011-06-04 - A. Łukasiewicz     Tagi: Jeep, Jeep Wrangler, 4x4, Hauk Designs
Chrysler zapowiedział, iż kultowy Wrangler, nie tak dawno odświeżony (głównie wewnątrz) na rocznik modelowy 2011, dostanie upragniony silnik Pentastar. V6 amerykańskiej konstrukcji, o pojemności 3.6 L i mocy około 290 KM i 353 Nm, zadebiutuje we Wranglerach nie wcześniej niż na rocznik modelowy 2012. Zastąpi wysłużony, choć solidny V6 o pojemności 3.8 i średniej mocy 202 KM oraz 321 Nm. Dziś nie będziemy jednak rozprawiać o modernizacji, a modyfikacji, czyli Wranglerach dla hardkorowców… Przedmiotem newsa będą zmodyfikowane Wranglery i to raczej nihil novi sub sole w przypadku tego Jeepa, tym bardziej, że niezwykle rzadko spotyka się egzemplarze w stanie fabrycznym. Kogo to dziwi, skoro wybór akcesoriów do tego modelu, nawet fabrycznych od MoPar-a jest przeogromny! Zamiast bawić się w dodatki, można skorzystać z kompleksowej obsługi firmy Hauk Designs z Chambersburg (Pensylwania). Kenny Hauk zajmuje się modyfikacjami Wranglerów pod indywidualne wymagania właściciela. Ponieważ klienci coraz częściej pytali o gotowy model, oferta firmy poszerzyła się o kompleksowo przerobione modele, począwszy od autorskiego projektu, po własne, koncepcyjne akcesoria. Obecnie są 3 podstawowe wersje, przystosowane do różnych tras/nawierzchni. Wrangler nie powstał z myślą o połykaniu kilometrów po równych asfaltach, dlatego w ofercie są odmiany River Raider (przeprawowy na błota, bagna itp.), Rock Raider (przeprawowy na skalne szlaki) oraz Dune Rider (pustynny przecinak).
Pod specjalnie zaprojektowaną maską z lepszym odprowadzaniem ciepła drzemie V8 HEMI (do wyboru manual lub automat) o pojemnościach od seryjnych 5.7, nawet do 7.2 L i mocy od ok. 400 - 636+ KM (kompleksowa modyfikacja jednostki od ECU, aż po wydech ze stali szlachetnej), czyli w każdej sytuacji w nadmiarze. W parze z osiągami idzie dzielność na bezdrożach dzięki wzmocnionym mostom Dana 60, przerobionym i „uzbrojonym” na uszkodzenia zawieszeniem, blokadami, wytrzymałym 60-calowym (!) oponom Toyo Open Country MT na 20-calowych felgach z bed lock’iem.
Jeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk Designs
Jeepy mają zmodyfikowana karoserię z innymi błotnikami, indywidualną klatką bezpieczeństwa, stalowymi i „skromnymi” zderzakami, oświetleniem LED i to niekoniecznie tylko dziennym itp. Wnętrze, w zależności od upodobania, może być spartańsko-sportowe z kubełkowymi fotelami i szelkowymi pasami, albo luksusowe, pokryte ręcznie szytą skóra z podgrzewaniem i elektryczną regulacją foteli, bluetooth i innymi mniej lub bardziej przydatnymi bajerami.
Jeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk Designs
Hauk Designs realizuje to, czego terenowa dusza zapragnie, posiadać musi tylko odpowiedni zapas środków finansowych, bo zarówno same modyfikacje, jak i zabawa w terenie do tanich nie należą, to oczywiste nie od dziś…
Jeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk DesignsJeep Wrangler od Hauk Designs



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Jeep Wrangler od Hauk Designs - gratka dla fanów 4x4