Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Dodge Challenger SRT8 392 zadebiutuje na SEMA
			
			
			
			 
									
					
					Dodge Challenger SRT8 392 zadebiutuje na SEMA
							2010-10-28 - A. Łukasiewicz     Tagi: Dodge, Challenger, Mopar, Sema, HEMI, Dodge Challenger
						
						
						„MoPar or no car” - to hasło powinno być dobrze znane fanom inaczej mówiąc: silnych maszyn ze stajni koncernu Chrysler, z naciskiem na muscle cars. Na dzień dzisiejszy honor prawdziwych MoPar-ów broni Dodge Challenger, którego na nowy rocznik modelowy poddano delikatnej modernizacji wizualnej i bardziej zaawansowanej mechanicznej.
						
O zmianach wizualnych nie ma się co rozpisywać, gdyż wspominaliśmy już o tym nie jeden raz. W każdym bądź razie warto napomknąć, że nowo opracowany przez Chryslera silnik V6 Pentastar w odmianie wolnossącej niedawno znalazł swoje miejsce także pod maskę najsłabszych Challengerów. Pojemność do poprzednika zwiększyła się zaledwie o 0,1 L, lecz teraz ma on 305 KM i 364 Nm - przyrost mocy aż o 55 KM.
						
Powróćmy jednak do tego, co tygryski lubią najbardziej, czyli silnika Hemi w najmocniejszej odmianie SRT8. Najmocniejszy, najbardziej sportowy model wg oficjalnej informacji prasowej będzie miał swoją premierę na zbliżających się targach SEMA 2010. 
Challenger z serii SRT zadebiutuje na dodatek w limitowanej odmianie „392”. Liczba odnosi się do nowej jednostki Hemi o pojemności 392 cali sześciennych, czyli 6.4-litra. Nowy V8 zanim trafił pod maskę Chally’ego przeszedł prawdziwe testy chociażby pod maskę rajdowo-wyścigowej odmiany „Targa” (premiera SEMA 2008) i dostępny jest oddzielnie w katalogu akcesoriów MoPar. Jego osiągi to 470 KM i 624 Nm.
	
	
	
	
						
Wersja limitowana (do 1492 egzemplarzy) „392” zadebiutuje w halach Las Vegas Convention Center. Dostępna będzie w dwóch kolorach - niebieskim z białymi pasami (wzdłuż całej karoserii) albo białym i pasami niebieskimi w tonacji lakieru „Viper Blue”.  Pomijając liczne emblematy „392” na karoserii, dwukolorowe, skórzane wnętrze dopasowane do kolorystki lakieru z paroma detalami, czy lakierowaną obwódkę grilla, nowego, „standardowego” SRT8 rozpoznamy po powiększonym spojlerze zderzaka, nowym wzorze 20-calowych felg, podwójnym, kwadratowym końcówkom wydechu oraz… brakiem logo z wizerunkiem muflona z przodu. Odświeżony model ma się prowadzić lepiej i szybciej reagować na ruchy kierownicą od poprzednich roczników, dzięki na nowo skalibrowanym nastawom zawieszenia i przekładni kierowniczej.
Pierwsze egzemplarze „392” powinny trafić do dealerów zaraz po SEMA, zaś my przypominamy, iż Challenger SRT8, Charger SRT8, jak i Ram od nie tak dawno dostępne są także na indywidualne zamówienie z gwarancją w wybranych, niemieckich salonach Chrysler-Dodge-Jeep - wycena na życzenie.
					
Challenger z serii SRT zadebiutuje na dodatek w limitowanej odmianie „392”. Liczba odnosi się do nowej jednostki Hemi o pojemności 392 cali sześciennych, czyli 6.4-litra. Nowy V8 zanim trafił pod maskę Chally’ego przeszedł prawdziwe testy chociażby pod maskę rajdowo-wyścigowej odmiany „Targa” (premiera SEMA 2008) i dostępny jest oddzielnie w katalogu akcesoriów MoPar. Jego osiągi to 470 KM i 624 Nm.
Pierwsze egzemplarze „392” powinny trafić do dealerów zaraz po SEMA, zaś my przypominamy, iż Challenger SRT8, Charger SRT8, jak i Ram od nie tak dawno dostępne są także na indywidualne zamówienie z gwarancją w wybranych, niemieckich salonach Chrysler-Dodge-Jeep - wycena na życzenie.
Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Dodge Challenger SRT8 392 zadebiutuje na SEMA
Podobne: Dodge Challenger SRT8 392 zadebiutuje na SEMA
				 Dodge Challenger SRT8 392 na wolności »
Dodge Challenger SRT8 392 na wolności »
					
					 MoPar 10 Challenger - tuning fabryczny po amerykańsku »
MoPar 10 Challenger - tuning fabryczny po amerykańsku »
					
					 Dodge Challenger V8 - akcesoria MoPar gratis »
Dodge Challenger V8 - akcesoria MoPar gratis »
					
					 HPP Daytona Challenger jedna z premier Sema 2009 »
HPP Daytona Challenger jedna z premier Sema 2009 »
					
				Podobne galerie: Dodge Challenger SRT8 392 zadebiutuje na SEMA
				 Dodge Challenger SRT8 392 model 2011 »
Dodge Challenger SRT8 392 model 2011 »
					
					 Dodge Challenger RT Scat Pack - limonkowy potwór »
Dodge Challenger RT Scat Pack - limonkowy potwór »
					
					 Dodge Challenger (1970-2010) »
Dodge Challenger (1970-2010) »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec »
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec »
					
				Tapety na pulpit Dodge
				
				
				
				
				
				
				
			 Dodge Challenger SRT8 392
Dodge Challenger SRT8 392 Planowany debiut - SEMA 2010
Planowany debiut - SEMA 2010 Silnik HEMI V8 392
Silnik HEMI V8 392 
						
						 
						
						 Tapety Dodge
						
						Tapety Dodge  Tapety Alfa Romeo
Tapety Alfa Romeo  Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Suzuki GSX-R 750 - 23 lata ewolucji
Suzuki GSX-R 750 - 23 lata ewolucji  Forza Motorsport 3 - Limited Collectors Edition i Hot Hatch'e
Forza Motorsport 3 - Limited Collectors Edition i Hot Hatch'e  
 
			
 
 
			