Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  MoPar '10 Challenger - tuning fabryczny po amerykańsku
			
			
			
			 
									
					
					MoPar '10 Challenger - tuning fabryczny po amerykańsku
							2010-07-10 - A. Łukasiewicz     Tagi: Dodge, Challenger, Mopar, Dodge Challenger
						
						
						Z tuningiem fabrycznym jest tak, że zazwyczaj jest on dyskretny, a kosztuje krocie. Z tego też powodu dużo osób inwestuje w akcesoria innych firm „aftermarketowych”, które wcale nie muszą być gorszej jakości niż te fabryczne. Amerykanie na modyfikacje swoich ukochanych „urządzeń domowych” wydają rocznie krocie, co tłumaczy multum istniejących firm na ich rynku. Część działki płynących z tego zysków chcieliby ugryźć dla siebie i producenci z Detroit, dlatego każdy z nich ma swoją dywizję zajmująca się akcesoriami wizualnymi i mechanicznymi. Znane marki to Ford Racing, GM Goodwrench/Performance Division, czy najpopularniejszy MoPar.
						
MoPar jako pododdział Chryslera zajmuje się oryginalnymi częściami zamiennymi (skrót od „MOtor PARts”), lecz od czasów świetności muscle cars i wyścigów na ¼ mili słynie z dodatków zwiększających moc pojazdów koncernu Chryslera - od felg po kompletne wyczynowe silniki V8 BB. Najświeższą kreacją kultowej marki jest MoPar ’10 Dodge Challenger.W odróżnieniu do poprzednich modeli, ten znajdzie się w limitowanej do 500 egzemplarzy produkcji seryjnej. „Złego” czarno-czarnego Challengera wyróżnia oczywiście schemat kolorów tj. czarny lakier nadwozia wraz z 20-calowymi felgami znanymi z wersji Classic, także czarnymi oraz grilem chromowanym… na czarno. Nieco dla ożywienia dodano pasy boczne wzdłuż karoserii - do wyboru w 3 kolorach: niebieski Mopar, czerwony lub srebrny. Gdzieniegdzie pojawiły się jeszcze logo MoPar-a.
	
	
	
	
						
Adekwatnie do wyboru koloru pasów będą szwy (czarnej) skórzanej tapicerki od Katzkin we wnętrzu pojazdu. Poza tym skórą obuto kierownicę z obszyciem w stylu rękawicy baseballowej oraz dodano jeden z kultowych drążków zmiany biegów - w automacie gałka „T-handle”, w manualu „Pistol Grip”. Nie zapomniano o plakietce informującej o numerze seryjnym.
MoPar ’10 Challenger bazuje na modelu R/T (5.7 Hemi), ale pod funkcjonalną maską w stylu T/A zapinaną na sportowe spinki jest inna pokrywa silnika, wydajniejszy dolot zimnego powietrza oraz rozpórka kielichów (także z tyłu) z pokrywami kolumn.
Limitowanego Challengera od MoPar-a wyceniono na 38’000 USD (z automatem) lub 39’000 (z manualem) brutto. W prezencie każdy nabywca otrzyma ochronna pokrywę na auto. Pierwsze egzemplarze zaczną docierać do dealerów we wrześniu. Chrysler nie ujawnił jeszcze oficjalnych zdjęć prócz jednej wizualizacji, dlatego polecamy załączony filmik…
					
MoPar ’10 Challenger bazuje na modelu R/T (5.7 Hemi), ale pod funkcjonalną maską w stylu T/A zapinaną na sportowe spinki jest inna pokrywa silnika, wydajniejszy dolot zimnego powietrza oraz rozpórka kielichów (także z tyłu) z pokrywami kolumn.
Limitowanego Challengera od MoPar-a wyceniono na 38’000 USD (z automatem) lub 39’000 (z manualem) brutto. W prezencie każdy nabywca otrzyma ochronna pokrywę na auto. Pierwsze egzemplarze zaczną docierać do dealerów we wrześniu. Chrysler nie ujawnił jeszcze oficjalnych zdjęć prócz jednej wizualizacji, dlatego polecamy załączony filmik…
źródło: Chrysler
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
MoPar '10 Challenger - tuning fabryczny po amerykańsku
Podobne: MoPar '10 Challenger - tuning fabryczny po amerykańsku
				 Dodge Challenger SRT8 392 zadebiutuje na SEMA »
Dodge Challenger SRT8 392 zadebiutuje na SEMA »
					
					 Dodge Challenger V8 - akcesoria MoPar gratis »
Dodge Challenger V8 - akcesoria MoPar gratis »
					
					 Dodge Challenger Redline w końcu z silnikiem V8 »
Dodge Challenger Redline w końcu z silnikiem V8 »
					
					 Dodge Challenger Rallye Redline - Mopar dla oszczędnych »
Dodge Challenger Rallye Redline - Mopar dla oszczędnych »
					
				Podobne galerie: MoPar '10 Challenger - tuning fabryczny po amerykańsku
				 Dodge Challenger RT Scat Pack - limonkowy potwór »
Dodge Challenger RT Scat Pack - limonkowy potwór »
					
					 Dodge Challenger SRT8 392 model 2011 »
Dodge Challenger SRT8 392 model 2011 »
					
					 Dodge Challenger (1970-2010) »
Dodge Challenger (1970-2010) »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				 Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec »
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec »
					
				Tapety na pulpit Dodge
				
				
				
				
				
				
				
			 Mopar '10 Challenger
Mopar '10 Challenger 
						
						 
						
						 Tapety Dodge
						
						Tapety Dodge  Tapety Alfa Romeo
Tapety Alfa Romeo  Suzuki GSX-R 750 - 23 lata ewolucji
Suzuki GSX-R 750 - 23 lata ewolucji  Forza Motorsport 3 - Limited Collectors Edition i Hot Hatch'e
Forza Motorsport 3 - Limited Collectors Edition i Hot Hatch'e  Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? 
 
			
 
 
			