Auta amerykańskie » Aktualności » Hummer H2 Bomber od GeigerCars
Ach Ci Niemcy z GeigerCars. Ich zamiłowanie do amerykanów, a szczególnie do Hummera H2 przypomina samochodowe Love Story. GM kombinuje jak tu się pozbyć niechcianego dziecka, zaś monachijczycy prezentują coraz bardziej odjechanie projekty na bazie auta, które już w standardzie polaryzuje widownię. Najnowszym dziełem jest Hummer na pogodę i niepogodę - H2 Bomber.
Najwidoczniej w Alpach musi leżeć jeszcze dużo śniegu, a nie każdy ma talent do nart, czy snowboardu. Są na przykład tacy, których na stokach fascynują ratraki. Dla takich ludzi z odpowiednio zasobnym portfelem GeigerCars przygotował tego „bombowego” Hummera.
Najbardziej rzucającą się w oczy przeróbką w H2 Bomber są oczywiście gumowe gąsienice Mattracks 88M1-A1. Zastąpiły one tradycyjne koła 8,5” x 20” z oponami 305/60. Każda z gąsienic ma 40 cm szerokości i 1,5 m długości. Dzięki takim „kapciom” masywny SUV powinien poradzić sobie nawet w najtrudniejszych nawierzchniach. Silna jednostka V8 6.2L produkująca 398 KM i 574 Nm nie dławi się nawet na stromych wzniesieniach. Aby nadać Hummerowi jeszcze bardziej bojowy wygląd idący w parze z nowym sposobem przeniesienia napędu, polakierowano go na srebrny mat z niektórymi kontrastującymi w czerni elementami (atrapa chłodnicy, reflektory), dodając ozdobne napisy stylizowane na dawnych wojskowych bombowcach. Na dachu znalazł się dodatkowy bagażnik z wydajniejszymi reflektorami Hella.
Także w środku nie mogło zabraknąć typowych luksusowych bajerów jak system audio-video Kenwooda z praktyczną kamerą cofania, lecz czy jadąc takim wehikułem komuś by się chciało oglądać film na DVD?
Jeden z niemieckich dziennikarzy, Wolfgang Glaube, testował H2 Bombera na zaśnieżonej pętli północnej słynnego toru wyścigowego Nürburgring. Jego zdaniem jazda w takich warunkach to po prostu „nowy wymiar radości” z prowadzenia auta. Wierzymy na słowo!
Najbardziej rzucającą się w oczy przeróbką w H2 Bomber są oczywiście gumowe gąsienice Mattracks 88M1-A1. Zastąpiły one tradycyjne koła 8,5” x 20” z oponami 305/60. Każda z gąsienic ma 40 cm szerokości i 1,5 m długości. Dzięki takim „kapciom” masywny SUV powinien poradzić sobie nawet w najtrudniejszych nawierzchniach. Silna jednostka V8 6.2L produkująca 398 KM i 574 Nm nie dławi się nawet na stromych wzniesieniach. Aby nadać Hummerowi jeszcze bardziej bojowy wygląd idący w parze z nowym sposobem przeniesienia napędu, polakierowano go na srebrny mat z niektórymi kontrastującymi w czerni elementami (atrapa chłodnicy, reflektory), dodając ozdobne napisy stylizowane na dawnych wojskowych bombowcach. Na dachu znalazł się dodatkowy bagażnik z wydajniejszymi reflektorami Hella.
Jeden z niemieckich dziennikarzy, Wolfgang Glaube, testował H2 Bombera na zaśnieżonej pętli północnej słynnego toru wyścigowego Nürburgring. Jego zdaniem jazda w takich warunkach to po prostu „nowy wymiar radości” z prowadzenia auta. Wierzymy na słowo!
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Hummer H2 Bomber od GeigerCars
Podobne: Hummer H2 Bomber od GeigerCars
Hummer H2 The ultimate SIX z Japonii »
CFC Hummer H2 - non omnis moriar »
Latte macchiatto - 547-konny Hummer H2 od GeigerCars »
Dodge Viper ACR po poprawkach w GeigerCars - jeszcze bardziej jadowity »
Podobne galerie: Hummer H2 Bomber od GeigerCars
Sema 2008 - Hummer na 30 calowych felgach »
Hummer HX Concept - zabawa klockami lego »
Hummer - z wojska do cywila »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Hummer
Newsletter
Galerie zdjęć