Auta amerykańskie » Aktualności » Jeep Easter Safari 2011 - Compass, Cherokee i Grand Cherokee

Jeep Easter Safari 2011 - Compass, Cherokee i Grand Cherokee
2011-04-30 - A. Łukasiewicz Tagi: Jeep, Jeep Compass, Jeep Grand Cherokee, Jeep Liberty
Zgodnie ze wcześniejszymi zapewnieniami powracamy po New York International Auto Show do imprezy o nazwie Jeep Easter Safari, odbywającej się rokrocznie w fotogenicznych okolicach pustyni Moab na wschodzie stanu Utah. W „parku rozrywki” dla offroadowców Chrysler raz do roku organizuje pokaz specjalnie przygotowanych na ta okazję modeli Jeepa oraz ostatnio także Rama. W 2011 pokazano w sumie aż 8 interesujących projektów…
Jeep Compass Canyon - to pierwszy projekt teamu MoPar Underground w oparciu o odświeżonego Compassa, który z brzydkiego kaczątka przeistoczył się w mniejszego braciszka Grand Cherokee. Auto z napędem FreedomDrive II dzięki elementom Rocky Road Suspension ma podniesione o 2 i 1/8 cala zwieszenie, aby pomieścić niestandardowe, 16-calowe koła (z oferty Jeepa Liberty/Cherokee) z oponami Mickey Thompson Baja ATZ 225/75x16 o bardziej agresywnym bieżniku.
Jeep Easter Safari 2011 - działo się...
Usunięto przedni i tylny stabilizator poprzeczny celem poprawienia właściwości terenowych, dodano sportowy dolot i układ wydechowy MoPar-a, jak i gumowe dywaniki oraz aluminiowe nakładki pedałów. Aby chronić podwozie zamontowano pod spodem panele ochronne, jak i obuto dół nadwozia czarnymi połaciami plastiku, jak i na czarno polakierowano grill z lusterkami bocznymi. Miejski Jeep nabrał charakteru.
Jeep Cherokee Overland - to wyjątkowy okaz w USA, gdyż mamy do czynienia z eksportowym odpowiednikiem Liberty z 2.8-litrowym dieslem CRD (w Ameryce Północnej niedostępny) oraz napędem Selc-Trac II 4x4. Większość akcesoriów do tego modelu pochodzi z oferty ARB - stalowy bagażnika dachowy, składana markiza, przenośna lodówka i boczne progi ochronne. Zawieszenie podwyższono o 3 cale dzięki elementom ARB i amortyzatorom Old Man Emu. Zamontowano na pokładzie kompresor oraz przednią i tylną blokadę dyferencjału ARB Air Locker, aby opony MT 265/75x16 MTZ na stalowych felgach miały właściwą trakcję. MoPar dorzucił swoje 3 grosze w postaci paneli ochronnych pod podwoziem wraz z hakami pomocniczymi z przodu i tyłu, listwami ochronnymi, dywanikami gumowymi oraz sportowymi nakładkami pedałów. Taką zebrą można podbijać Safari nie tylko w Moab.
Jeep Grand Cherokee Laredo MoPar - to pokaz oryginalnych akcesoriów do nowiutkiego Grand Cherokee, dzięki którym wypad na bezdroża może być mniej stresujący dla właściciela. Pomogą w tym listwy ochronne dołu karoserii, jak i panele podwozia, dodatkowe zaczepy, podniesione o 3-cale zawieszenie z oponami całorocznymi BFG Mud-Terrain T/A na ciemnych felgach z Wranglera Rubicon. Część elementów karoserii pomalowano na czarny mat i dodano kilka czerwonych akcentów dla ożywienia (wnęki klamek, na śruby w felgach, zaczepy pomocnicze). Bodaj ten Grand Cherokee gościł na zeszłorocznych SEMA. Seryjny 5.7 V8 HEMI nie powinien dostać zadyszki w terenie.
Koncepty MoPar-a na bazie Wranglera JK w następnej części poświęconej wielkanocnemu safari Jeepa…
Jeep Easter Safari 2011 - działo się...
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Jeep Easter Safari 2011 - Compass, Cherokee i Grand Cherokee
Podobne: Jeep Easter Safari 2011 - Compass, Cherokee i Grand Cherokee




Podobne galerie: Jeep Easter Safari 2011 - Compass, Cherokee i Grand Cherokee



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Jeep
Galerie zdjęć
Newsletter