Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  SEMA 2009: Extreme Off-Road Jeep Wrangler Rubicon
Extreme Off-Road Jeep Wrangler Rubicon

SEMA 2009: Extreme Off-Road Jeep Wrangler Rubicon

2009-11-09 - A. Łukasiewicz     Tagi: Jeep, Jeep Wrangler, Sema, Tuning
W nawiązaniu do Jeepa Wranglera Lower-Forty oraz Overland, o których pisaliśmy wcześniej, koncern Chrylser zaprezentował przy okazji SEMA jeszcze dwie specjalne edycje spadkobiercy 1-szego auta terenowego świata - Willys’a - Extreme Off-Road Wrangler Rubicon (Unlimited).

Zobacz także: Sema 2009: Jeep Lower Forty »
Ponieważ Wrangler jest jednym z najczęściej modyfikowanych aut świata, a lista producentów akcesoriów doń jest obszerna, ludzie z MoPar-a postanowili, iż sami wyjdą naprzeciw oczekiwaniu klientów i zaproponują własny zestaw akcesoriów, czyniąc i tak już bardzo dzielną wersję Rubicon jeszcze odporniejszą na bezdrożach...

Obiektem wyjściowym były dwie wersje Rubicona z motorem 3.8L V6 - z pełnym soft-topem oraz Unlimited (przedłużona) z hard-topem. Ten krótszy otrzymał 35-, zaś większy 33-calowe opony GoodYear Wrangler, zamontowane na oryginalne felgi dedykowane do Wranglera.

Silnik krótkiego Rubicona otrzymał nowy system dolotu powietrza, „budę” podwyższono o 2-cale, zamontowano stalowe zderzak z przodu i tyłu, wyciągarkę Warn, osłony tylnych reflektorów, progów, silnika i dyferencjału. Doszły dodatkowe reflektory terenowe, ochronne materiały na tapicerkę i części karoserii oraz bardzo przydatny w samotnych wojażach terenowych system...audio od Kickera ;-) W sumie lista dodatków zamknęła się kwotą 6500 USD.
Większy, bardziej przyjazny rodzinie Wrangler Rubicon Unlimited obdarzono bardziej hojnie i jego suma dodatków wyniosła 7500 USD, którą przeznaczona m.in. na: podniesienie zawieszenia (2-cale), przedni zderzak wraz z orurowaniem plus ochrony przeciw otarciom od AEV, wyciągarkę Warn, dodatkowe, terenowe reflektory, kompleksowe „opancerzenie” podwozia, progi boczne ochronne, skórzaną, dwukolorową tapicerkę siedzeń od Katzkin wraz z podgrzewaniem foteli, maty chroniące wykładzinę wnętrza przed ubrudzeniem i oczywiście system audio Kickera, by małe pociechy nie zbyt szybko nie znudziły się jazdą terenową.

Wszystkie akcesoria można znaleźć w aktualnym katalogu MoPar i oczywiście każdy element nabyć z osobna. Są to najistotniejsze, funkcjonalne dodatki, ale i tak cieszą oko.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

SEMA 2009: Extreme Off-Road Jeep Wrangler Rubicon