Auta amerykańskie » Aktualności » SEMA 2011 - Jeep Wrangler pickup CrewCab i elektryczne cabrio
SEMA 2011 - Jeep Wrangler pickup CrewCab i elektryczne cabrio
2011-11-04 - A. Łukasiewicz Tagi: Jeep, Jeep Wrangler, Sema, Tuning
Jeśli każdego Amerykanina stać na jakieś auto, to najlepszym sposobem wyróżnienia się tam na drodze jest jego modyfikacja. Ta sztukę Jankesi opanowali do perfekcji, skądinąd fabryczne US Cars zostawiają tunerom dużo pola do popisu, a firm poprawiających osiągi i wygląd jest od groma i jeszcze trochę. To akurat nie powinno nas dziwić, skoro pierwsze pojazdy po tuningu to hot rody i to właśnie w Kalifornii wywodzi się trend tuningowania.
Jakie auta są w Ameryce najczęściej modyfikowane przez swoich właścicieli? Na pewno w ścisłej czołówce znajdzie się Ford Mustang, goniony przez inne popularne muscle car-y jak Camaro, czy popularne Mopar-y, ale równie dużą popularnością wśród gadżeciarzy cieszy się nieśmiertelny Jeep Wrangler. Na zbliżającej się wystawie SEMA zadebiutują dwie nowe oferty fanów modyfikacji.
Firma Rugged Ridge z Suwanee w Georgii specjalizuje się w częściach zamiennych i akcesoriach do Jeepów. Jej najnowszym pomysłem w kooperacji z firmą RoadWire z SantaFe Springs w Kalifornii jest pierwszy, miękki dach cabrio do Wranglera, składany jest elektrycznie - myTop. Pasuje on do każdego Wranglera JK, czyli produkowanego od 2007 do dziś i w pakiecie otrzymamy kompletny dach z wytrzymałego materiału wraz z lekkim, aluminiowym stelażem, siłownikami i niezbędnym okablowaniem.
Drugi „patent” pochodzi od AEV, czyli American Expedition Vehicles, znanego tunera Jeepów z Missoula w Montanie. Firma ta zasłynęła z konwersji Wranglerów na atrakcyjne pickupy oraz ekstremalne wersje z silnikami V8 HEMI, no bo skoro Chrysler aż tak długo zwlekał... Teraz, w 9 lat po premierze Wranglera Brute (pickup) na SEMA 2002, jego wersja z podwójną kabiną zadebiutuje już na dniach.Brute Dobule Cab oparto na aktualnym JK Unlimited (przedłużony). Wydłużeniu o 58,4 cm ulegnie rama, a rozstaw osi wzrośnie do 353,1 cm. Całkowita długość nadwozia wyniesie niemałę 548,6 cm, czyli aż o 76,2 cm więcej niż seryjny Unlimited! Wrangler AEV Brute double Cab powstał z myślą o użytkownikach szukających pojemnego pickupa ze znakomitymi właściwościami terenowymi albo Jeepa o ponadprzeciętnych możliwościach użytkowo-transportowych. Jego paka mierzy 154,9 cm długości i 152,4 szerokości, a między nadkolami 111,8 cm. Pojazd można zamawiać w AEV także jako gotową konwersję na gwarancji.
Inne spojrzenie na Wraglera w wersji pickup - tym razem od MOPAR
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
SEMA 2011 - Jeep Wrangler pickup CrewCab i elektryczne cabrio
Podobne: SEMA 2011 - Jeep Wrangler pickup CrewCab i elektryczne cabrio
Koncepcyjne modele Jeepa na Moab Easter Jeep Safari 2014 »
Jeep Wrangler na arktycznej misji - nasz test »
SEMA 2009: Extreme Off-Road Jeep Wrangler Rubicon »
Sema 2009: Mopar,Jeep Wrangler Overland »
Podobne galerie: SEMA 2011 - Jeep Wrangler pickup CrewCab i elektryczne cabrio
Moab Easter Jeep Safari 2014 - koncepcyjne terenówki od Jeepa i Mopar »
Jeep Wrangler Rubicon 10th Anniversary Edition »
Jeep Wrangler ActionCamper - weekend za miastem? »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Jeep
Newsletter
Galerie zdjęć