Auta amerykańskie » Aktualności » SEMA 2011 - Ring Brothers 1970 Camaro Diversion

SEMA 2011 - Ring Brothers 1970 Camaro Diversion
2011-11-12 - A. Łukasiewicz Tagi: Camaro, Sema, Tuning, Chevrolet Camaro, Ring Brothers
Garaż Ring Brothers, to kuźnia indywidualnych projektów pod kluczyk z niewielkiej mieściny o nazwie Spring Green w stanie Wisconsin. Dzięki swojej pasji do nieśmiertelnych muscle cars i zwalającej ze stołka kreatywności Mike i Jim Ring wyrobili sobie markę na rynku US Cars przede wszystkim jako profesjonaliści w sowim fachu.
Ich działalność obejmuje całe spektrum definicji klasyków - od prostego odrestaurowania, pod zapierające dech w piersiach projekty według indywidualnego gustu typu Restomod, czy doładowane kustomy. Ich maksyma to zawsze być o krok w przód, ponad fabrycznym standardem, jakością na całym zakresie prac. Każdy z ich licznych projektów (Bail Out, Afterburner, Razor…) to prawdziwy majstersztyk.
Historia Ring Bros. Zaczęła się wiele lat, temu, kiedy Mike i Jim, jeszcze jako dzieciaki, grzebali przy silnikach od starych kosiarek spalinowych, które znajdowali na śmietniku, ponieważ ich ojciec prowadził niegdyś serwis kosiarek. Dwójka z siódemki dzieciaków w domu urodziła się z benzyną we krwi i talentem, który udowadniali zanim jeszcze mogli legalnie poruszać się samochodami. Tak stało się po 40-ce, gdy ich maszyny zdobyły pierwsze miejsce na Goodguys Rod and Custom Association ‘Street Machine of the Year’ drugi raz z rzędu!
Najnowszy projekt z okazji SEMA 2011 zwie się Diversity (PL: niejednolitość, urozmaicenie) i powstał na Camaro II z 1970, które znacznie różniło się od swojego, popularnego poprzednika. Było szersze i dłuższe, a stylizacją nawiązywało bardziej do ówczesnych, europejskich aut sportowych, niż masywnych amerykańców.Ring Bros. zaszczepili mu silnik GM LS7 427 ci. Auto ma kompletnie nowe podwozie z zawieszeniem RideTech, gustownie zmodyfikowane nadwozie w kolorze Mineral Gray od BASF, a ich perfekcję widać w szczegółach, jak tylne światła, wydech, czy pod maską. 3-częsciowe felgi Forgeline zrobiono na zamówienie. Za dobry dźwięk dba wydech Flowmaster (tłumiki z serii Super 44), a od hamowania jest wyczynowy układ Baer.Atrakcyjnie opakowane 650 KM przenosi swoją moc na 5 biegów dzięki solidnej skrzyni Tremec TKO-600. Wnętrze zrobiono niemal od nowa i praktycznie żaden element nie odpowiada serii, przy czym nie szczędzono na skórzanym obszyciu, ale szkoda, ze zrezygnowano z tylnych siedzisk, przez co niewątpliwą przyjemność z jazdy limitowano dla dwójki pasażerów.Takie projekty jak Camaro Diversity to sedno SEMA, a Amerykanie słusznie określają je mianem „show-stopper”, czyli takich, co powodują poruszenie wśród publiki, choć niekoniecznie swoją kontrowersją…
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
SEMA 2011 - Ring Brothers 1970 Camaro Diversion
Podobne: SEMA 2011 - Ring Brothers 1970 Camaro Diversion




Podobne galerie: SEMA 2011 - Ring Brothers 1970 Camaro Diversion


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Chevrolet
Newsletter
Galerie zdjęć