Auta amerykańskie » Aktualności » Sema 2009: Camaro na cztery sposoby

Sema 2009: Camaro na cztery sposoby
2009-11-10 - A. Łukasiewicz Tagi: Chevrolet, Camaro, Muscle cars, Sema, Tuning
Zgodnie ze wcześniejszymi obietnicami przedstawiamy Wam kolejną „paczkę” najnowszych Camaro po tuningu. Tym razem skupimy się na oficjalnych pomysłach wg. Chevroleta, które można było podziwiać na stoisku GM.
Zobacz także: Chevrolet Camaro SS - galeria »
Jay Leno Camaro, to wizja Camaro wyróżniająca się na tle pozostałych przede wszystkim jednym istotnym elementem - silnikiem. Podczas, gdy większość firm postawiła na klasyczny V8, Leno zdecydował się na mniejszy 3.6 V6, ale za to doładowany dwoma turbosprężarkami Turbonetics T-3 oraz wyposażony w intercooler air-to-air, chłodnicę Be-Kool, wzmocnione sprzęgło Centerforce, 6-tłoczkowe hamulce Brembo, zawieszenie Pedders typu coil-over oraz robiony na zamówienie wydech.
Summa summarum dały te przeróbki dumne 425 KM, czyli tyle, co oferuje fabryczny V8 LS3. Z zewnątrz srebrne Camaro wyróżnia się przede wszystkim maską silnika z dwoma dodatkowymi wylotami, przeprojektowanym zderzakiem z większymi wlotami i innymi światłami przeciwmgielnymi. Ponadto zmieniono felgi na 20-calowe BBS CH-R.
Camaro Synergy jest m.in. premierą nowego zielonego lakieru - „Synergy Green” (wraz z wewnętrznymi akcentami w tym samym tonie) - który pojawi się w następnym roku w specjalnej edycji Camaro. Poza tym auto otrzymało zestaw akcesoriów GM dedykowanych do Camaro, czyli m.in. 21-calowe felgi z polerowanym rantem i czarnymi ramionami, zestaw nakładek karoserii optycznie obniżających auto (tzw. ground-effect), czarne pasy na masce, całkiem pokaźny tylny spojler oraz sportowy system dolotowy do silnika. O dobre prowadzenie dba obniżone zawieszenie coil-over Padders oraz system hamulcowy Brembo.
Camaro Chroma bazuje na wersji RS/SS w kolorze białym „Summit White”. Do kontrastu założono ciemne, 5-cio ramienne felgi (również 21-cali), z delikatnym pomarańczowym paskiem na rancie, znane z konceptu Camaro Convertible. Z tyłu, na klapie bagażnika znalazła się lotka, z dołu firmowy pakiet spojlerów „ground-effect”, na masce delikatnie zaakcentowane srebrne pasy i unikatowy grill z przodu.Pod maską LS3 V8 przyprawiony wyczynowym systemem doprowadzania powietrza, krótszymi kolektorami wydechowymi oraz sportowym wydechem. Za kołami zdradza dyskretnie swoją obecność czerwonymi zaciskami system hamulcowy Brembo. We wnętrzu pachnącym szaro-czarną skórą z czerwonymi szwami doszedł drążek manualnej skrzyni od Hurst ze skróconymi skokami (tzw. short-shifter).
Zobacz także: Hennessey Camaro HPE700 - premiera »
Camaro Dusk to dyskretne podejście do tematu tuningu. Na tle obniżonej, granatowej karoserii wyróżniają się 21-calowe felgi BBS. Auto otrzymało inny wydech i bardzo delikatnie zaakcentowane dolne spojlery zderzaka, czy tylny dyfuzor z gołego plastiku. W środku beżowa skóra, podłączenie pod iPoda, łączność WiFi i coś dla melomana - system audio od Boston Acoustics.
Te 4 wizje Camaro to propozycja dla ludzi, którzy pragną uczynić swoje Camaro jeszcze bardziej wyjątkowym, nie tracąc zarazem fabrycznej gwarancji. Bardzo stonowane dodatki doskonale współgrają z liniami nadwozia, podkreślając sportową zadziorność - tuning fabryczny Camaro gen. 5 na...piątkę!
Zobacz także: Chevrolet Camaro SS - galeria »
Zobacz także: Hennessey Camaro HPE700 - premiera »
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Sema 2009: Camaro na cztery sposoby
Podobne: Sema 2009: Camaro na cztery sposoby




Podobne galerie: Sema 2009: Camaro na cztery sposoby



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Chevrolet
Newsletter
Galerie zdjęć