Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Sema 2009: premiera Hennessey Camaro HPE700
Hennessey Camaro HPE700

Sema 2009: premiera Hennessey Camaro HPE700

2009-10-31 - R. Bednarz     Tagi: Camaro, Muscle cars, Hennessey, Sema, Tuning
O modelu Hennessey Camaro HPE700 głośno jest już od dłuższego czasu. Trudno się temu zresztą dziwić. Hennessey stworzyła auto, które bez kompleksów staje w szranki z topowym autem General Motors - Corvette ZR1.
Premiera Hennessey Camaro HPE700 zbliża się wielkimi krokami. Jak myślicie, gdzie będzie miał miejsce premiera? Oczywiście, Sema Show 2009. Trudno o lepsze miejsce! Największy atut HPE700 znajduje się pod maską. To jednostka napędowa z Corvette ZR-1 czyli motor LS9 wyposażony w kompresor. Oczywiście Hennessy nie byłyby sobą, gdyby został ją w stanie fabrycznym. Mamy zatem do dyspozycji 725 KM co wystarcza, by pierwszą setkę na liczniku uzyskać w czasie 3.5 sekundy.
Hennessey Camaro HPE700Hennessey Camaro HPE700
Nie jest łatwo zatrzymać tak rozpędzoną masę. Tutaj odpowiadają za to tarcze Brembo, których średnica jest równa całej feldze w rodzinnym aucie (15 cali). Z tarczami zacieśniają znajomość 6 tłoczkowe zaciski z przodu i 4 tłoczkowe zacisku z tyłu.

Zobacz także: Jak powstało Camaro? »
Tylko 24 wybrańców będzie mogło cieszyć się Hennessey Camaro HPE700. Seria będzie limitowana do tylu sztuk. Cena auta ustalona została na 119,500 dolarów. Hennessey wspaniałomyślnie dorzuca gratis jednodniowy kurs nauki jazdy tym potworem w swoim ośrodku. Pytanie tylko, czy to wystarczy, by opanować ponad 700-konną bestię…



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Sema 2009: premiera Hennessey Camaro HPE700

ARON
Sema 2009: premiera Hennessey Camaro HPE700
ARON 2009-11-02 08:31
Coś im tak do końca nie chyba wyszło - miało to być ZL1 wśród nowych modeli Camaro i ogólnie dotrzymali słowa, bo rzeczywiście przypomina to a'la Corvette ZR1 (zrezygnowali z jej felg, ale to nic, bo te ich wyglądają lepiej), ale tył taki trochę plastikowy wyszedł - gdzie te rury wydechowe - na Lexusa LS-F się zapatrzyli?