Auta amerykańskie » Aktualności » Chrysler czyli trudno być prorokiem we własnym kraju

Chrysler czyli trudno być prorokiem we własnym kraju
O tym, że Chrysler, podobnie jak i Ford oraz GM, poczyna sobie ze sprzedażą swoich aut w USA z gracją narciarza zjazdowego (leci na łeb na szyje) wiemy nie od dziś.
Zupełnie inaczej jest natomiast poza Ameryką Północną. Chrysler od 3 lat systematycznie notuje wzrosty. Dane nie są szokujące, gdy spojrzymy na liczny bezwzględne ale sam trend jest bardzo pocieszający. Najpopularniejszą marką należącą do Chryslera jest Dodge. Największy wpływ ma na to Dodge Caliber, który cieszy się dużą popularnością. Trudno się zresztą temu dziwić. Auto ekonomiczne o oryginalnej stylizacji kusi niejednego. Istnieje duża szansa, że Chrysler poprawi swoje wyniki. Na rynki wchodzi kolejne auto - Dodge Journey.
Zupełnie inaczej jest natomiast poza Ameryką Północną. Chrysler od 3 lat systematycznie notuje wzrosty. Dane nie są szokujące, gdy spojrzymy na liczny bezwzględne ale sam trend jest bardzo pocieszający. Najpopularniejszą marką należącą do Chryslera jest Dodge. Największy wpływ ma na to Dodge Caliber, który cieszy się dużą popularnością. Trudno się zresztą temu dziwić. Auto ekonomiczne o oryginalnej stylizacji kusi niejednego. Istnieje duża szansa, że Chrysler poprawi swoje wyniki. Na rynki wchodzi kolejne auto - Dodge Journey.
źródło: IT News
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Chrysler czyli trudno być prorokiem we własnym kraju
Podobne: Chrysler czyli trudno być prorokiem we własnym kraju




Podobne galerie: Chrysler czyli trudno być prorokiem we własnym kraju



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Dodge
Newsletter
Galerie zdjęć