
W ostatnim czasie nastąpiło szybkie umacnianie się złotówki. W związku z tym firma Chrysler Polska wprowadziła wiele programów promocyjnych. Okazało się jednak, że klienci bardzo często decydują się na zakup samochodu od dealerów zagranicznych, kierując się głównie ceną samochodu.
11 lipca 2008 wprowadziliśmy i od tego czasu komunikujemy promocyjne ceny w Euro w oparciu o kurs dnia NBP. Nasz nowy cennik prezentuje ceny bez akcyzy i podatku VAT, co daje klarowne odniesienie do cen na rynkach europejskich. Wprowadzenie cen Euro to znaczące oszczędności dla samochodów i tak np.: Chrysler 300C jest teraz tańszy o 14%, Dodge Nitro jest tańszy o 20%, zaś Grand Cherokee jest tańszy o 14%. Import indywidualny z EU i USAW odpowiedzi na umacniającą się złotówkę klienci czasami decydują się na skorzystanie z oferty firm specjalizujących się w imporcie na indywidualne zamówienia. Takie rozwiązanie niesie za sobą wiele zagrożeń takich jak np. wykryta ostatnio afera z fałszywymi dokumentami importowymi i książkami gwarancyjnymi i inne. Stąd nasza oferta cen w Euro, która jesteśmy przekonani znajdzie uznanie klientów i spowoduje, że wrócą do autoryzowanych salonów.
W roku 2007 miała miejsce transakcja, kiedy to Cerberus zakupił od DaimlerChrysler 80,1% udziałów w Chryslerze.
Wtedy komunikowaliśmy następujące dobre strony tej transakcji: • Kontynuacja kluczowej współpracy z Daimlerem • Finansowanie przedsięwzięć przyszłościowych i możliwości koncentracji na wzroście statusu Chryslera w skali światowej • Uwolnienie się od presji maksymalizacji bieżących efektów finansowych • Nie jest obecnie planowane dalsze ograniczenie zatrudnienia • Zacieśnienie współpracy z siecią sprzedaży ( dealerami), dostawcami i związkami zawodowymi
Dziś potwierdzamy, że wszystkie te zapewnienia realizujemy.
W USA rozwój rynku nie przebiega zgodnie z założeniami. Nastąpił spadek sprzedaży nowych samochodów o 10% w pierwszej połowie roku 2008. Możemy obserwować objawy złych trendów gospodarczych: - spadek cen nieruchomości - wysokie ceny paliwa - rosnące zadłużenie klientów - spadek optymizmu klientów
Odpowiedzią Chrysler LLC na zaistniałą sytuację na rynku amerykańskim jest stała, gwarantowana cena paliwa na najbliższe 3 lata na przebieg do 12 000 mil, a także nacisk na samochody o niskim zużyciu paliwa takie jak: Caliber, Journey, Sebring, Compass czy Patriot. Dodatkowo mamy w ofercie hybrydy w dwóch dużych samochodach: Aspen i Durango.
W I połowie 2008 r. Chrysler International odnotował najlepszy wynik w historii. Jesteśmy o 4% lepsi niż w roku 2007. Taki sukces był możliwy tylko dzięki ofensywie produktowej w latach 2007 i 2008. Obecnie jesteśmy obecni we wszystkich segmentach, w których planowaliśmy: C, D, E, mini MPV, MPV, SUV, Crossover.
W Polsce
W roku 2008 wprowadziliśmy na rynek 3 nowe modele: Jeep Cherokee, Chrysler Grand Voyager oraz Dodge Journey, a także dwa samochodu po faceliftingu: Chrysler 300C i Jeep Grand Cherokee. Nasza sieć dealerska jest stabilna i profesjonalna. Obecnie mamy 22 lokalizacje punktów dealerskich. Nasza silna strona to mocne DNA, które przejawia się w postaci doskonałych produktów i efektywnych działań.
Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
Komentarze do:
Chrysler - nowa polityka cenowa w Polsce









