Auta amerykańskie  »  Aktualności  »  Jak Chrysler wabi klientów?

Jak Chrysler wabi klientów?

2008-05-07 - R. Bednarz     Tagi: Chrysler, Dodge, Jeep
Spece od marketingu głowią się jak zwiększyć sprzedaż aut. Zazwyczaj wabią klientów do salonów, oferując rabat na wybrane modele lub wyposażenie dodatkowe w podstawowej cenie auta. Od czasu do czasu, zdarza się jednak coś mniej typowego… Tak jak w przypadku nowej promocji Chryslera, która rozpoczęła się 2 maja. Otóż klient, który zakupi jeden z modeli oferowanych przez koncern (Chrysler, Dodge lub Jeep), otrzyma kartę paliwową, dzięki której będzie mógł kupować paliwo do swojego auta, po z góry ustalonej cenie - 2.99$ za galon przez… trzy lata. Czyli, jeżeli w przeciągu najbliższych trzech lat paliwo podrożeje w USA, powiedzmy do 4.50$ za galon - Chrysler dopłaci różnicę. Już w tej chwili paliwo kosztuje w Ameryce średnio 3.60$ za galon, co będzie dalej tego nie wiemy. W każdym razie, albo Chrysler zatrudnił analityków od paliw w różowych okularach, albo wie coś czego nikt inny nie wie. My stawiamy raczej na różowe okulary.

Co do samego efektu marketingowego. Drodzy państwo - czapki z głów! O nowej promocji już jest bardzo głośno i pewnie zwabi do salonów Chryslera sporo nowych klientów. Tym bardziej, że w ramach tej samej promocji, oferowany jest dodatkowy rabat w wysokości 3,000$ na kilka wybranych modeli aut. Rabat na auto przyda się, bo program paliwy obwarowany jest oczywiście kilkoma haczykami.



źródło: Chrysler

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
3

Komentarze do:

Jak Chrysler wabi klientów?

ARON
Jak Chrysler wabi klientów?
ARON 2008-05-07 16:07
Super super...tylko chciałbym jeszcze sprostować, że obowiązuje ona NIE wszystkie modele tzn. w promocję nie wchodzą: serie SRT, Chrysler Crossfire, Dodge Challenger, Dodge Ram Chassis Cab (nadwozie do zabudowy), Dodge Sprinter, Dodge Viper i Jeep Wrangler. Nie ma róży bez kolców, ale i tak jest to chyba najlepsza promocja o jakiej słyszałem!
Chevy Suburban
Jak Chrysler wabi klientów?
Chevy Suburban 2008-05-08 18:20
Świetna promocja, szczegolnie jeśli kupuje się auto typu Dodge Ram... Jestem ciekaw, jakiego rzędu są te ograniczone przebiegi, chyba nie na 10000mil... Chociaż i tak brawo dla Chryslera za ciekawy pomysł na reklamę. Czemu u nas (w Europie, o Polsce nie wspominając...) dilerzy/handlowcy są tak mało pomysłowi??
Jak Chrysler wabi klientów?
vette 2008-05-20 08:07
Chrysler przedluzyl promocje. Podobno ruch w salonach podskoczyl o jakies 15% :-)