Auta amerykańskie » Aktualności » Jak Chrysler wabi klientów?

Spece od marketingu głowią się jak zwiększyć sprzedaż aut. Zazwyczaj wabią klientów do salonów, oferując rabat na wybrane modele lub wyposażenie dodatkowe w podstawowej cenie auta. Od czasu do czasu, zdarza się jednak coś mniej typowego… Tak jak w przypadku nowej promocji Chryslera, która rozpoczęła się 2 maja.
Program jest oczywiście obwarowany haczykami - jak choćby ograniczony przebieg...
...do którego refundowane jest paliwo. Słowem, o tankowaniu aut rodziny i sąsiadów można zapomnieć
Otóż klient, który zakupi jeden z modeli oferowanych przez koncern (Chrysler, Dodge lub Jeep), otrzyma kartę paliwową, dzięki której będzie mógł kupować paliwo do swojego auta, po z góry ustalonej cenie - 2.99$ za galon przez… trzy lata. Czyli, jeżeli w przeciągu najbliższych trzech lat paliwo podrożeje w USA, powiedzmy do 4.50$ za galon - Chrysler dopłaci różnicę.
Już w tej chwili paliwo kosztuje w Ameryce średnio 3.60$ za galon, co będzie dalej tego nie wiemy. W każdym razie, albo Chrysler zatrudnił analityków od paliw w różowych okularach, albo wie coś czego nikt inny nie wie. My stawiamy raczej na różowe okulary.
Co do samego efektu marketingowego. Drodzy państwo - czapki z głów! O nowej promocji już jest bardzo głośno i pewnie zwabi do salonów Chryslera sporo nowych klientów. Tym bardziej, że w ramach tej samej promocji, oferowany jest dodatkowy rabat w wysokości 3,000$ na kilka wybranych modeli aut. Rabat na auto przyda się, bo program paliwy obwarowany jest oczywiście kilkoma haczykami.


Co do samego efektu marketingowego. Drodzy państwo - czapki z głów! O nowej promocji już jest bardzo głośno i pewnie zwabi do salonów Chryslera sporo nowych klientów. Tym bardziej, że w ramach tej samej promocji, oferowany jest dodatkowy rabat w wysokości 3,000$ na kilka wybranych modeli aut. Rabat na auto przyda się, bo program paliwy obwarowany jest oczywiście kilkoma haczykami.
źródło: Chrysler
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
3
Komentarze do:
Jak Chrysler wabi klientów?

Jak Chrysler wabi klientów?
ARON 2008-05-07 16:07
Super super...tylko chciałbym jeszcze sprostować, że obowiązuje ona NIE wszystkie modele tzn. w promocję nie wchodzą: serie SRT, Chrysler Crossfire, Dodge Challenger, Dodge Ram Chassis Cab (nadwozie do zabudowy), Dodge Sprinter, Dodge Viper i Jeep Wrangler. Nie ma róży bez kolców, ale i tak jest to chyba najlepsza promocja o jakiej słyszałem!

Jak Chrysler wabi klientów?
Chevy Suburban 2008-05-08 18:20
Świetna promocja, szczegolnie jeśli kupuje się auto typu Dodge Ram... Jestem ciekaw, jakiego rzędu są te ograniczone przebiegi, chyba nie na 10000mil... Chociaż i tak brawo dla Chryslera za ciekawy pomysł na reklamę. Czemu u nas (w Europie, o Polsce nie wspominając...) dilerzy/handlowcy są tak mało pomysłowi??
Podobne: Jak Chrysler wabi klientów?




Podobne galerie: Jak Chrysler wabi klientów?



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Dodge
Galerie zdjęć
Newsletter